andrewski
Basic
- Pris
- 1000
- Returpolicy
- Ja, om något inte stämmer.
- Bilder Skickat
- Ja
Hej!
Säljer iväg mina två IKEA Sonos Symfonisk högtalare. Medföljer strömkablar och väggkonsoler som har möjlighet att tiltas i önskat läge.
Perfekt om man vill komma undan lite billigare då den nya generationen kostar 1995 kr/styck.
Styrs via Sonos appen precis som andra Sonos-högtalare. Jag har använt de som bakre högtalarpar ihop med en Beam.
Detta är som sagt Generation 1. Läs nedan om du vill veta skillnader mellan denna och Gen2 som säljs nu.
teknikveckan.se
F2F i Stockholm, köpare betalar eventuell frakt.
Säljer iväg mina två IKEA Sonos Symfonisk högtalare. Medföljer strömkablar och väggkonsoler som har möjlighet att tiltas i önskat läge.
Perfekt om man vill komma undan lite billigare då den nya generationen kostar 1995 kr/styck.
Styrs via Sonos appen precis som andra Sonos-högtalare. Jag har använt de som bakre högtalarpar ihop med en Beam.
Detta är som sagt Generation 1. Läs nedan om du vill veta skillnader mellan denna och Gen2 som säljs nu.
Ny version av Ikea Symfonisk bokhyllehögtalare
En uppdaterad version av bokhyllehögtalaren Ikea Symfonisk finns listad på hemsidan hos Ikea. Högtalaren som benämns som "gen 2" har fått ett antal mindre uppdateringar. Enligt informationen på Ikeas…
F2F i Stockholm, köpare betalar eventuell frakt.