• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen 2 st Slava automatic 70-tal, Swatch - prisbump

Brus Lee

Cartier
2-Faktor
Pris
Olika
Returpolicy
CW har garanti kvar och ingen retur på de övriga 🙂
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej

Har funderat på att konsolidera min spretiga samling lite och säljer därför mina 2 Slava vintage klockor + en gammal Swatch beater som samlar damm.

Cristopher Ward Super Compressor -

Superfin dykare från CW. Klockan är i toppskick, köpt av mig här på KS tidigare i år och hade tänkt ha den nu till sommaren men annat lockar så jag provar lägga ut annons här.

Kommer på blått CW original gummi. Mäter 41mm exkl krona, 13mm hög, 47mm lug-to-lug. Fungerar kanonbra och har 4 års garanti kvar. Vattentät till 15 ATM. Låda och papper medföljer.

Pris 6000 kr
. SÅLD

2 st Slava Automatiska klockor från 70-talet - Billigare vid köp av båda


Båda i fint skick, servade av respektive säljare före jag köpte dem (feb-22 o okt-21) och de går väldigt bra, datum fungerar, de har bra gångreserv.

Refrigeratorn - kommer på ett nytt mjukt och otroligt bekvämt mockaband. Klockan har lite patinerad tavla, som synes på bild. Pris 1750 1500 kr obro

Den blå
- Kommer på en ny stretchlänk, har också en vintage stretchlänk som klockan kom på men som var för stor för mig. Pris 800 700 kr obro

Swatch Irony Chrono Quartz 1999


Batteriet är nyligen bytt och den tuffar på som förväntat av en Quartzare. Dings och repor finnes. Pris 350 300 kr obro

De 2 Slava klockorna och Swatchen kommer utan box/papper. Kvitton från Chrono24 finns för Slavorna. CW kommer med papper och box såklart.

Säljes f2f i Stockholm eller kan skickas. Kan också tänka mig byte främst ryssarna och Swatchen, dock inga Sovjetiska vintage då jag går mot Japan/Schweiz i nuläget :pompus:

Med vänlig hälsning,

J

A45F1B3A-496C-48C2-9E66-F05265DA759E.jpeg
F6B40331-02AD-4942-A3E6-3A0C1046A950.jpeg

8D4F5925-0AA9-4925-A734-7697B9EF3DDB.jpeg

E787F096-14E2-48A2-87BB-CBD39AB2F56E.jpeg
5934CE84-172E-479D-BA55-DC961A99B54E.jpeg
 
Senast ändrad:
Topp