Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sjysst MOMO ratt1 Pam55
2 Hulk
3 dd
![]()
![]()
![]()
Fin IWC! Vad är det för modell?Jag skulle tro att det är såhär det har sett ut under året. Inte helt säker på ordningen dock.
![]()
![]()
![]()
Tack håller tyvärr inte med, styrningen är väldigt tight men jag är ute efter en originalrattSjysst MOMO ratt
Tack! Det är en Yacht Club II ref. 3311. Finns fler bilder härFin IWC! Vad är det för modell?
Tack! Bärs den som 34mm skulle du säga?Tack! Det är en Yacht Club II ref. 3311. Finns fler bilder härDock verkar inte alla ha koll på referensen, ser ibland att den benämns 3312 vilket är felaktigt.
Paketöppning; IWC Yacht Club II
För ca tre-fyra veckor sedan satt jag och slösurfade på Chrono24, jag var sugen på något nytt men visste inte riktigt vad. Testade att söka på allt möjligt och kombinerade olika sökkriterier, kvarts, automat, 34mm, 39mm, stål, guld, blå tavla, svart tavla, allt prövades. Plötsligt trillade jag...klocksnack.se
Nja, tycker den bärs lite större. Hade en 34mm Tudor Prince Oysterdate i Rolex boett tidigare, den kändes betydligt mindre.Tack! Bärs den som 34mm skulle du säga?
Mycket fina klockor! VC blåa ton tog sig till och med igenom mobilen! Och Lange 1 i guld! Stort grattis till framgångarna i ditt liv som har gjort det möjligt för dig att unna dig så fina klockor!Här kommer top 3.
![]()
Ettan. VC Overseas. Dock minst 60% av tiden på gummit.
![]()
Tvåan. Älskar denna Submariner! Mkt tid på handleden under 2020.
![]()
Trea. A Lange & Söhne klassiska Lange1 med månfas. I mina ögon en vacker pjäs.