Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
hahaha, det där är, eeehm, friskt
Men inte med en sekund va?FAAAAAN missade!
Najs! Imponerade synk där, pluspoäng
4 min.. Satt och dagdrömde(?) och missade, helt otroligt när man för en gång skull anstränger sig.. Aja! Bara 200 år till nästa chans.Men inte med en sekund va?![]()
Vi tar revanschen! Jag satt o övningsfota men när det blev skarpt läge fumla jag till det4 min.. Satt och dagdrömde(?) och missade, helt otroligt när man för en gång skull anstränger sig.. Aja! Bara 200 år till nästa chans.
Vafan knäppte du bilden med käften ellerSjälvfallet vart det även Casio här för detta once in a lifetime event
![]()
På något sätt förtjänar du ett hedersomnämnande som anlitat fotograf för detta väldigt speciella tillfälle. Hatten av!Självfallet vart det även Casio här för detta once in a lifetime event
![]()
Haha, ja och att det då står tue på klockorna vilket uttalad two! MIND BLOWNSjukt att tisdagen är veckans 2a dag också![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hahahah, du fick migVafan knäppte du bilden med käften eller![]()
Hahahahah, faktum är att jag tog den själv. Kanske ska anlita en fotograf framöver, hade underättatPå något sätt förtjänar du ett hedersomnämnande som anlitat fotograf för detta väldigt speciella tillfälle. Hatten av!
Resten då?? Du har synkat alla och tog en gruppbild??
ImponerandeHahahah, du fick mig
Hahahahah, faktum är att jag tog den själv. Kanske ska anlita en fotograf framöver, hade underättat![]()
Haha tack, känner mig redo att råna en bank nu. Timad och klar!Najs! Imponerade synk där, pluspoäng![]()
Du får anlita en fotograf till att fota dig när du tar en sån bild med käften, hade man velat seHahahah, du fick mig
Hahahahah, faktum är att jag tog den själv. Kanske ska anlita en fotograf framöver, hade underättat![]()
Var i valet och kvalet att ta alla fyrkanterna men @Gummo ville ha en gammel G så han fick detResten då?? Du har synkat alla och tog en gruppbild??
Hahahah, ja jag också. Tyvärr så fick inte min 5D plats så hemligheten är ett stativ. Men men en dag ska jag allt testa munnen också och då kommer det en bild till digDu får anlita en fotograf till att fota dig när du tar en sån bild med käften, hade man velat se![]()
Hahahah, ja jag också. Tyvärr så fick inte min 5D plats så hemligheten är ett stativ. Men men en dag ska jag allt testa munnen också och då kommer det en bild till dig![]()
Stort grattis!Jag lyckades lura till mig ett JA på rätt klockslag
![]()
![]()