JohanK
Basic
- Pris
- 70000
- Returpolicy
- enl. ök
- Bilder Skickat
- Ja
Hej igen,
Till salu: en riktigt bra Hublot Big Bang "Earl Grey" i stål, ref 342.ST.5010.LR. Det är den mindre 41 mm-varianten som jag spanat efter ett bra tag innan jag slog till. Klockan ger fortfarande ett maffigt intryck men är lite mer undertstated på grund av en rimlig storlek och den gråa färgen. Klockan har precis kommit tillbaka från en fullservice hos Hublot på Kurfürstendamm i Berlin, med sedvanlig 12 månaders garanti. Tillbehör enligt bilden med ostämplat certifikat och kvitto från service. Lådan är ganska sliten och OEM-krokot är helt klart använt, men själva klockan är i nyskick och under garanti.
Jag har varit medlem på KS länge och har en del referenser, även om jag inte sålt så mycket klockor. Jag och klockan finns i Berlin, men jag reser flitigt till Stockholm, nästa gång den 21 September exv. Skickar givetvis vart som helst efter full betalning.
Öppen för byten upp eller ner och även i kombination med min IWC: HÄR
Hublot Big Bang Earl Grey (342.ST.5010.LR):
Till salu: en riktigt bra Hublot Big Bang "Earl Grey" i stål, ref 342.ST.5010.LR. Det är den mindre 41 mm-varianten som jag spanat efter ett bra tag innan jag slog till. Klockan ger fortfarande ett maffigt intryck men är lite mer undertstated på grund av en rimlig storlek och den gråa färgen. Klockan har precis kommit tillbaka från en fullservice hos Hublot på Kurfürstendamm i Berlin, med sedvanlig 12 månaders garanti. Tillbehör enligt bilden med ostämplat certifikat och kvitto från service. Lådan är ganska sliten och OEM-krokot är helt klart använt, men själva klockan är i nyskick och under garanti.
Jag har varit medlem på KS länge och har en del referenser, även om jag inte sålt så mycket klockor. Jag och klockan finns i Berlin, men jag reser flitigt till Stockholm, nästa gång den 21 September exv. Skickar givetvis vart som helst efter full betalning.
Öppen för byten upp eller ner och även i kombination med min IWC: HÄR
Hublot Big Bang Earl Grey (342.ST.5010.LR):
- Boettmaterial: rostfritt stål, borstat och polerat
- Diameter: 41 mm
- Tjocklek: 14 mm
- Boettbotten: transparent (sapphire)
- Bezel: fast, borstad/polerad stål med de karaktäristiska "H"-skruvarna
- Urtavla: grå ("tantalum"-grå), applicerade index i borstat stål, semi-skelettade visare
- Datumfönster: mellan kl. 4 och 5
- Urverk: Hublot kaliber HUB1145, automatiskt
- Funktioner: kronograf med central sekundvisare, 30-minutersräkneverk (kl. 9), 12-timmarsräkneverk (kl. 6), löpande sekunder (kl. 3)
- Glas: safir, repskyddat
- Vattentäthet: 30 m
- Rem: OEM "gummy-alligator" (kroko/gummi-hybrid) med tryckknappsspänne
Senast ändrad: