• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

240snusit

240snusit

Panerai
Här får folk gärna lämna feedback om mig. Jag har just för stunden endast gjort affärer med @rogart-63 men det kommer nog bli många fler bra affärer är jag säker på :)
 

DG

Panerai
2-Faktor
Köpt F2F av @240snusit , väldigt trevlig och smidig affär. Bra kommunikation med snabba svar som det ska vara. Gör gärna fler affärer i framtiden. 100% helt enkelt.
 

hepanter

Patek
Paneristi
2-Faktor
Hej har köpt en Seiko av @240snusit
Jätte trevlig säljare, bra kommunikation, väldigt väl packat, personligt brev i lådan vilket gjorde uppackningen väldigt speciell och en minnesvärd stund. 100% nöjd kan verkligen rekommendera att göra affärer med @240snusit
 

acue

Cartier
Jag gjorde bytesaffär där lite klockor och länkar bytte ägare mellan mig och användaren. Trevlig prick och allt funkade bra! Rolig och fin stil på paketet 👍 Absolut GG!
 

Belmondo

Rolex
2-Faktor
Köpt en Alpina och lite länkar av @240snusit
Trevlig, snabb och smidig affär. Väl förpackat och anlände snabbt. Superb kommunikation.
Gör gärna fler affärer, rekommenderas varmt.
 

Hugger69

Patek
2-Faktor
Köpt några länkar och en fin Enicar-klocka på distans av @240snusit, allt till full belåtenhet! 🤗
Ett sant nöje att göra affärer med dig igen och hoppas vi kan fortsätta så, 100% GG! 🤩 🍾🌟
 
Topp