• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad 2x Omega Seamaster Vintage (1 kvar)

3R1K

Cartier
Pris
8500
Returpolicy
Enligt ö/k
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej,

Säljer två stycken fina vintage Seamaster.

1. Omega Seamaster 166.032 (cal. 752) från 1962. 36.5mm diameter. Automatisk. Day-date funktion med speciell funktion för att hoppa datum (andra klicket på kronan får datumet att hoppa ett steg). Kommer på den klassiska originallänken som bland annat inspirerat länken till nya Speedmastern. Watch only. Köptes av mig på Chrono24, behöver service då den felar 1-2 minuter om dagen ca. Men en underbar klocka på så många sätt. Säljer då jag hittat en identisk klocka som är fullsettare (min dröm, efter år av letande). Ej signerad krona. Daghjul på italienska. 19mm mellan bandhornen (tror jag). Prisidé 8.500kr (jag betalde mer).

2. SÅLD! Omega Seamaster 166.003 (cal. 562) från ca 1970. 35.5mm diameter. Automatisk. Datum funktion. Kommer på ett mycket fint läderband från Camille Fournet som använts 5-10 gånger totalt. Köpte den på Chrono24 och säljaren hade den servad på min begäran av sin lokala urmakare så den är i fint skick. Ovanlig boett. Nästan inget slitage alls, utan den ser ut att vara mycket bra i sina former och på ytan. 18mm mellan bandhornen. Prisidé 8.500kr (jag betalde mer).

IMG_2404.jpeg
IMG_2405.jpeg
IMG_2407.jpeg
IMG_2408.jpeg
IMG_2410.jpeg
IMG_2413.jpeg
IMG_2414.jpeg
IMG_2415.jpeg
IMG_2416.jpeg

IMG_2418.jpeg
IMG_2421.jpeg
IMG_2422.jpeg
IMG_2423.jpeg
IMG_2424.jpeg
IMG_2425.jpeg
IMG_2426.jpeg
IMG_2427.jpeg
IMG_2428.jpeg
 
Senast ändrad:
Topp