• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad 3 Seiko dykare - renoveringsobjekt

Jax

Cartier
Säljer 3 Seiko dykare som är i behov av omvårdnad.
image.jpeg
Den svarta är en 7002-7001 och de övriga är 7002-7000. Samtliga går men stannar efter en stund. Det kanske bara behövs rengöring. Den gulas kronaxel har lossnat/gått av. Boetter, tavlor och bezels är i bra skick utan repor eller märken. Förmodligen har de polerats av tidigare ägare. Även glasen är utan repor. I vart fall vad jag kan se med blotta ögat.
Jag säljer dem tillsammans. Alltså antingen alla tre eller ingen alls.
Pris 900 kr + frakt 35 kr (postens gröna) vid rek högre fraktkostnad. 900 kr är alltså för alla tre.
Betalning via Swish.
Tillägg. Ingen retur då de säljs som renoveringsobjekt.
Tillägg 2. Den blå har ett litet ding på ett av bandhornen upptäckte jag nu. Syns på bilden.
 
Senast ändrad:
Topp