• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

30 års present klocka, förslag & råd?

oskj93

Omega
Hej KS!

Jag skulle vill ha lite hjälp nämligen, det är så att jag har fått en uppdrag av min kusin, hitta en 30 års present klocka till hennes pojkvän. Har fått lite kriterier samt en budget;
  • Helst Rolex men andra förslag går bra också, så länge det är "ett fint märke".
  • Kul om det var en årgång från 86'
  • Max 4000 GBP (ca 50k kr)
  • Spelar ingen roll om begagnad eller ny
  • Klassisk & avskalad, metall-länk samt vit/svart urtavla.
Så vad kan jag samt vi tänkas hitta på? :cigar:

Kom med förslag!
 

Hugii

Audemars
hmmm... en klocka för 50´, är det inte bättre att han får presentkort och köpet vad han själv gillar?
 

Miami

Rolex
2-Faktor
Eftersom att det gärna får vara en årsklocka så hade jag satsat på någonting som verkligen kan "fungera" länge :)
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Hej KS!

Jag skulle vill ha lite hjälp nämligen, det är så att jag har fått en uppdrag av min kusin, hitta en 30 års present klocka till hennes pojkvän. Har fått lite kriterier samt en budget;
  • Helst Rolex men andra förslag går bra också, så länge det är "ett fint märke".
  • Kul om det var en årgång från 86'
  • Max 4000 GBP (ca 50k kr)
  • Spelar ingen roll om begagnad eller ny
  • Klassisk & avskalad, metall-länk samt vit/svart urtavla.
Så vad kan jag samt vi tänkas hitta på? :cigar:

Kom med förslag!
Vad menar du/hon med "Klassisk @ avskalad"?

EDIT: Kul uppdrag btw :)
 

Xalle

Audemars
2-Faktor
Kul uppdrag du har fått :)

Själv små ler jag alltid när jag läser om flickvän och klocka! Till historian hör att jag visade upp min klocka för min chef detta var på 00 talet som jag hade fått av min dåvarande flickvän numera fru. Jag var skit glad och nöjd! Chefen säger rakt ut på en österrikisk dialekt. Nu är du körd! För nu måste du alltid komma hem i tid och du kommer alltid se din flickvän i klockan vare sig hur full och kul du har! Du måste hem...;)
 
Topp