Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kanske ska säga att jag redan har en 16610LV så en Sub i varje form känns som kaka på kaka.
En 16710 är högaktuell dock. Om jag bara hittat rätt ex. så.
Är sugen på något robust för cirka 30 eller strax där under. Day Date på läder är aktuellt men är även öppen för andra förslag. Ska kunna bäras överallt och tåla lite cykling osv.
Nej, det lär nog bli svårtJag hade sökt efter 5513 med målad tavla alt. en 1680. Men det kanske inte går att hitta en fin för 30k.
Låg ute en 5513 med länk för 31 för ett par dagar sen.5513 För 30 k skall du kunna få en trevlig ev "heads only" som kanske inte är något grymt samlarexemplar, men i gott skick och kan ge en go känsla om du sätter på ett sådant här.![]()
En 16710 är högaktuell dock.
+1Rolex sub, explorer eller gmt.
Vad säger panelen om en IWC Inge 3227-01? Har alltid gillat modellen men det är en tjockis plus att länken saknar microjusteringar.
Det största problemet med de gamla plexisubbarna är detta, varför jag tvekar: http://www.rolexforums.com/showthread.php?t=287895På "ett intelligent och trevligt sätt" prutar jag en tusenlapp på Denkes 5513!![]()
Vad har för dinkor i dagsläget?IWC Aquatimer 2000 på gummi? Jag gillar gummi pga komforten och slippa oroa sig för stretch.
Är rädd för att tröttna på allt som inte är Rolex dock.
Vad har för dinkor i dagsläget?
Har du funderat på en Omega AT 8500?Sub och Daytona.
Har du funderat på en Omega AT 8500?
Hehe annars kan man nog hitta en ny för 30k om man letar runt lite...Nja, Omega doesn't float my boat.![]()
Tanken är att IWC:n ska bli beatern i familjen.Hehe annars kan man nog hitta en ny för 30k om man letar runt lite...Men en IWC Aqutimer 2000 tror jag inte på... Där skulle din Sub ta över all handledstid garanterat...
Det största problemet med de gamla plexisubbarna är detta, varför jag tvekar: http://www.rolexforums.com/showthread.php?t=287895
OkedokiTanken är att IWC:n ska bli beatern i familjen.![]()