Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Glycine! Framförallt Combat Sub i lämplig variant. Galet mycket för klocka för pengarna (sisådär 5 papp begagnade).
Stämmer det att man kan få en seiko sumo för $483, måste va nåt lurt?
Ja, måste säga att Glycine ser väldigt, väldigt snygg ut. Riktigt snygga bilder på klockan! Orange, blå eller brun kant då.. hmm, alla tre varianterna tycker jag är riktigt snygga. Gäller att hitta en beg. då till rimligt pris. Ni som ägt en sådan, vad är det för servicekostnad över tid på en sådan här klocka? Säg om man har den i 20 år. Någon som vet?
Jag är mycket ute i naturen och rör på mig så jag har tänkt till lite och insett att jag nog på sikt behöver två klockor (minst..) en slit och släng, som ni kallar beater, och en finare klocka som man kan ha både till vardags och fest.
Till skillnad från majoriteten av bilder som ser ut att vara tagna innanför tullarna i Stockholm bifogar jag bild på min första klocka på över 20 år nu då. Det fick bli en Tissot, T-touch, köpt beg, passar mig rätt bra, fick köpa en extra länk till det hutlösa priset av 80kr av en snäll lokal handlare. Gissa om det blir samma affär som får göra mina batteribyten etc...
Bilderna kanske skiljer sig en smula ifrån era med fina skjortor, whisky och BMW i bakgrunden. De är tagna när jag var på Safari nyss i Serengeti, Tanzania.
Behöver komplettera med en automatic och utan digital display.. med mörkblå tavla.. sneglar lite mot Omega Seamaster 300...
![]()
![]()
Grattis, bra val av klocka! Och för det priset så har du gjort en riktigt bra dealJag är mycket ute i naturen och rör på mig så jag har tänkt till lite och insett att jag nog på sikt behöver två klockor (minst..) en slit och släng, som ni kallar beater, och en finare klocka som man kan ha både till vardags och fest.
Till skillnad från majoriteten av bilder som ser ut att vara tagna innanför tullarna i Stockholm bifogar jag bild på min första klocka på över 20 år nu då. Det fick bli en Tissot, T-touch, köpt beg, passar mig rätt bra, fick köpa en extra länk till det hutlösa priset av 80kr av en snäll lokal handlare. Gissa om det blir samma affär som får göra mina batteribyten etc...
Bilderna kanske skiljer sig en smula ifrån era med fina skjortor, whisky och BMW i bakgrunden. De är tagna när jag var på Safari nyss i Serengeti, Tanzania.
Behöver komplettera med en automatic och utan digital display.. med mörkblå tavla.. sneglar lite mot Omega Seamaster 300...
![]()
![]()
Själv sugen på denna - fast enligt försäljaren är jag ganska ensam i min smak!
![]()
Klassisk modell men nu lite större!
Tissot PR516 Heritage - går att hitta för runt 4"