Kolla på lugholesen så ser den absolut inte opolerad ut.Här händer det mycket på en dag haha. @vaniljglass står att den ser opolerad ut inte att den är det ! Står ju klart & tydligt att den troligen polerats. Är ju för att skicket är superb. & det bästa jag läst i denna tråd är att den är ojämnt polerad på sidan det är lite skillnad på en kasse från tidigt 60-70 tall och dom som är från 80ish just saying. @Per det är skriva papper som är det samma som punchade imho , tydligen finns det maskiner som punchar idag , så är inte nån skillnad om man ska fiffla ! @Knypplarn och dom som tycker den e för dyr köp en annan då helt enkelt. Sitta å grina över nått som du inte har råd till herregud. Att hitta en i bättre skick med Box å papper är inte lätt och gör nån så bara fråga vad dom ska ha för den dom ligger 15-16 k $ i usa & ligger också några ute på rolexpassinmarket till 12k€ watchonly Ha en strålande kväll !
Gällande papper så finns det säkert de som har verktyg för att puncha. Tror dock att de är ganska så få jämfört med de som har tillgång till en penna. Jag påstår inte att dina är fel men det är för mig ganska så viktig information iom du inte visar dem i dina bilder i annonsen.
Viktigt i detta fall är att hålet inte är uppborrat större. Är det uppborrat så går det inte längre att använda med en korrekt pärla.Pärlan är nog bara en AM av nått slag som nån tryckt dit i insertet för att fylla hålet.
Lycka till med försäljningen.