Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den är rätt skön ja [emoji2]
Jag har en extra länk dock för 19mm luggar . Lätt ordnat med en lamellskiva på vinkelslipen [emoji6]
Jag har ju sett Gurra G s våldsamt läckra Bulova ... Man stannar upp, o startar en ny resa. Kommer bara inte i håg när. ok Appel o plast inovtörer, här har ni nåt att bita i !!Jag tror inte jag har postat mina två 70-talsracers med "side-view" här (om jag har ber jag om ursäkt...).
Amida DigiTrend LRD (Light Reflecting Display) Drivers Jump Hour (1976)
Bulova CompuTron 229 Drivers N6 LED (1976)
Jag har ju sett Gurra G s våldsamt läckra Bulova ... Man stannar upp, o startar en ny resa. Kommer bara inte i håg när. ok Appel o plast inovtörer, här har ni nåt att bita i !!
Synd att PR516an är ett damur
Du tycker den är för liten?Synd att PR516an är ett damur
Ah och proportionerna blir fel i mina ögonDu tycker den är för liten?
Ok, jag har faktiskt inte testat den. Har en på ingående och 34mm brukar fungera fint på mig, vi får se när den landar.Ah och proportionerna blir fel i mina ögon
I värsta fall kan man ju byta till en mindre krona för att fixa proportionerna någotOk, jag har faktiskt inte testat den. Har en på ingående och 34mm brukar fungera fint på mig, vi får se när den landar.
Du får helt enkelt köpa den nya heritage-modellenI värsta fall kan man ju byta till en mindre krona för att fixa proportionerna något
Njäe, den ser fel ut jämfört med originalen tycker jag Lite kul att de släppt en Herigtage-modell av kronografen från 1946 (antagligen en liknande min)Du får helt enkelt köpa den nya heritage-modellen
Knas med datum på den där dock... :SNjäe, den ser fel ut jämfört med originalen tycker jag Lite kul att de släppt en Herigtage-modell av kronografen från 1946 (antagligen en liknande min)
Ja det förstör en del -.-Knas med datum på den där dock... :S
Armband med lättningshål, ja smäller av vad fränt.Nu har klockan fått sig en länk också.
Njae, inte så lika. Finns en gammal med samma boett som den nya, läcker!Njäe, den ser fel ut jämfört med originalen tycker jag Lite kul att de släppt en Herigtage-modell av kronografen från 1946 (antagligen en liknande min)
Tycker ändå där är många likheter, förutom pushers och boett då.Njae, inte så lika. Finns en gammal med samma boett som den nya, läcker!
Snygg tavla och visare, ser absolut inte för liten ut...Blev inspirerad igår av tråden och kör på min PR516 idag!
Tack! Nej herrmodellen är perfekt! Det var ju dammodellen i auktionen jag menade var för liten.Snygg tavla och visare, ser absolut inte för liten ut...
Nja det var väl inget damur?! Ok, liten för att vara dykare, men jag tror den såldes som herrur. Vad är det för mått på din?Tack! Nej herrmodellen är perfekt! Det var ju dammodellen i auktionen jag menade var för liten.
Det är jag som sett fel, tyckte proportionerna på den gjorde att det såg ut som en av dammodellerna. Dubbelkollade mot bilder på google nu. Det är nog kronan som ställer till det för mig Min är något större än 34mm.Nja det var väl inget damur?! Ok, liten för att vara dykare, men jag tror den såldes som herrur. Vad är det för mått på din?