• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

62MAS reissue ( SLA017 / SBDX019 )

Molle

Kambei
Moderator
2-Faktor
Update!

Gensvaret från marknaden för det här släppet har varit makalöst. Tillgången på klockor understiger efterfrågan nåt helt sanslöst.
Detta har gjort att Globen tyvärr inte får så många som de vill ha. Vår lista är betydligt längre än tilldelningen tyvärr.
Ni som klarat er kommer inom loppet av några minuter få ett PM av mig.
Har du inte fått ett PM så betyder det tyvärr att du fn ligger utanför. Vi jobbar dock på att få fler klockor, men det ser mörkt ut.

På Basel så kommer vi välja en annan klocka för ett rejält gruppköp, så hav förtröstan.
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
IMG_1227.JPG

Julafton kommer tidigt i år. :cool::seiko::cool:
 

Chuck

Patek
2-Faktor
Update!

Gensvaret från marknaden för det här släppet har varit makalöst. Tillgången på klockor understiger efterfrågan nåt helt sanslöst.
Detta har gjort att Globen tyvärr inte får så många som de vill ha. Vår lista är betydligt längre än tilldelningen tyvärr.
Ni som klarat er kommer inom loppet av några minuter få ett PM av mig.
Har du inte fått ett PM så betyder det tyvärr att du fn ligger utanför. Vi jobbar dock på att få fler klockor, men det ser mörkt ut.

På Basel så kommer vi välja en annan klocka för ett rejält gruppköp, så hav förtröstan.
Härligt med Basel, har redan reserverat serial #3 av en Yonsson&Molle LE 2017, visst @yonsson, Visst!?
 

Clockzor

Omega
Update!

Gensvaret från marknaden för det här släppet har varit makalöst. Tillgången på klockor understiger efterfrågan nåt helt sanslöst.
Detta har gjort att Globen tyvärr inte får så många som de vill ha. Vår lista är betydligt längre än tilldelningen tyvärr.
Ni som klarat er kommer inom loppet av några minuter få ett PM av mig.
Har du inte fått ett PM så betyder det tyvärr att du fn ligger utanför. Vi jobbar dock på att få fler klockor, men det ser mörkt ut.

På Basel så kommer vi välja en annan klocka för ett rejält gruppköp, så hav förtröstan.
Får man fråga hur många de väntas kunna ta in?
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Fast det var ju samma bild, men bra för alla andra som inte sett den.

Tråkiga visare! Går väl naturligtvis att byta. Jag undrar även lite om inte den där boetten gör sig väldigt stor med en bredd på 43 mm. Känns inte direkt följsam.
Tyst med dig nu. :D
Jag tycker den ser grym ut, en frisk fläkt i 62MAS-stuk med SARX-länk. I'm getting one. :p
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Allmänt så är bilderna som Seiko har för att visa klockor ofta inte så tilltalande. Kan dock tycka att Sumon tilltalat mig mer, men alla tycker inte lika! Blir intressant att se hur den ser ut "på riktigt" :)
Ge mig bara en spec och ett designspråk (modern 62MAS i detta fall) så vet jag direkt om jag kommer gilla klockan eller inte. Behöver inga bättre bilder för att bestämma mig. Bestämde mig för SBDX019 så fort jag såg den första kassa bilden. :)
 
Topp