• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

777CHRONOS

Rymdur

Omega
Paneristi
2-Faktor
Köpte en Rolex på distans av Soran! Snabb och smidig affär 100% GG, gör gärna affärer igen!
 

Miller

Omega
Sålde nyligen en klocka till Soran. Trevlig kille! Smidig affär, betalning i förskott och överlämning F2F. Har bara gott att säga om honom! :)
 

Osclat

Cartier
Köpt Rolex idag F2F från Soran, 100% GG.

Kommer definitivt vända mig till honom i framtiden vid nästa köp.
 

David71

Rolex
2-Faktor
Sålde en Rolex F2F till @777CHRONOS , Snabb och smidig kommunikation och Soran visade sig vara riktigt trevlig. Mycket professionell på alla sätt, rekommenderas.
 

csaal

Omega
Bytit in Rolex och köpt Rolex i 100k+ klassen F2F. Soran är mycket trevlig och allt var superbra från början till slut! 100% GG! :)
 

Hhampuz

Breitling
Sålt en Rolex till Soran F2F, extremt trevlig och seriös handlare som jag definitivt vill göra affärer med framöver! Väldigt tillmötesgående och erbjuder bra priser. Otroligt nöjd!
 

Cosmograph

Cartier
2-Faktor
Sålt Rolex till Soran i den övre prisklassen. Tryggt trevligt och perfekt hanterat!
Jag gör gärna affär igen!
 

chtfse

Cartier
Sålt två dyrare klockor till Soran. Mycket snabb och smidig affär med tydlig kommunikation. Pengarna inne på kontot samma dag. Rekommenderas!
 
Topp