• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

777CHRONOS

Sålt en klocka F2F till Soran. Hela affären, från första kontakt till pengar på kontot, sköttes föredömligt. Hade inte tvekat på att köpa/sälja av @777CHRONOS igen.

Sålde en klocka i prisklassen över 300 tkr till Soran. Från första kontakt till avslutad affär har han skött det alldeles utmärkt. God kommunikation, tydlig och smidig på alla sätt. Kan varmt rekommendera honom och skulle inte tveka en sekund att både köpa och sälja klockor via honom igen.

Köpte en dyrare Klocka på distans av Soran och alltifrån skick samt kontakt och leverans har gått helt rätt till. Strulade lite med överföring osv men inte heller där några konstigheter.

Rekommenderas varmt!

Hej!
Jag sålde en klocka i 100+klassen till Soran F2F. Jag ställer mig i ledet av mycket nöjda säljare och köpare. Han är mycket seriös och har allt under kontroll. Säkert, trevligt och snabbt. Vi drack en kopp kaffe och talade om marknaden i allmänhet och klockor i synnerhet. TACK!
Lord Kåre

Tillbaka
Topp