• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

_robban

Köpt en klocka av @_robban
Snabb på att svara, rak och tydlig i kommunikationen.
Extremt väl inslagen, och klockan var i bättre skick än utlovat med plasten kvar på claspen!

110% GoodGuy i min bok!
/John

Köpte en Panerai av den mycket trevliga @_robban
Jag stalkade rätt på en specifik moddad zero över forumet och fann den hos just @_robban

Men han var inte intresserad av att sälja den då men lovade att höra av sig om han ändrade sig. Ca ett år senare får jag ett pm och möjlighet till affär med första tjing.

Väldigt trevlig herre att ha att göra med och hedersam som mindes löftet till mig ett år tidigare.

Själva affären sköttes exemplariskt med bra beskrivning av klockan, tydliga bilder, väl paketerad osv. Alltså 100% korrekt hanterat av säljaren. Sen att PostNord slarvade bort paketet en vecka trots försäkrat, värde och spårbart kan inte klandras @_robban
Tvärtom gjorde han allt han kunde för att styra upp allt. Och till slut löstes historien med ett lyckligt slut. Så summerat är det här verkligen en 100% good guy som man verkligen kan lite på. Jag skulle inte tveka en sekund att göra fler affärer framgent, oavsett håll.

Tillbaka
Topp