• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

A.J.

A.J.

Panerai
Ni som gjort affärer med mig, både köpt och sålt, får gärna skriva några rader här:)

Ha det gott!
/Andreas
 

hook

Prince Philip
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Gjort flera byten med AJ, både byten och affärer med stålar involverat.

Varma rekommendationer!
 

Olle Hu

Breitling
2-Faktor
Köpte en klocka av A.J. som var helt enligt beskrivningen.
Bra packat och fick klockan dagen efter betalning. Bra dialog och svarar snabbt med nya bilder.

Rekommenderas starkt!
 

MrRolex

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Köpte en Air-King av À.J. Allt gick supersnabbt, hann inte reagera innan klockan låg hemma på köksbordet.
Tack för en trevlig affär och konversation.
 

willbur

Rolex
2-Faktor
Köpt en klocka av A.J. Snabb och tydlig kommunikation genom hela affären. Pengarna swishades och klockan skickades med postens värde där klockan var paketerad enligt konstens alla regler. Mvh
100% nöjd köpare :)
 

MrRolex

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Nu var det min tur att sälja en Rolex 1680 till @A.J. Som vanligt är det inga problem att göra affärer med denna man.
Blir med all säkerhet fler affärer framöver :rolex:
 

Patrik72

Cartier
Gjorde en affär med Andreas som är en trevlig kille och som är snabb med betalningen. Gör gärna fler affärer med honom om de skulle dyka upp i framtiden. Garanterat en Good guy! :)
 

engst

Cartier
Har köpt en Glycine av A.J. Snabb och säker leverans. Allt som utlovat. Trevlig kommunikation.
Jag gör gärna fler affärer med A.J. i framtiden =)
 

P73

Breitling
Köpt en Tudor av A.J, snabba svar och klockans skick precis som utlovat.
Gör mer än gärna fler affärer A.J.
 

PJW

Audemars
2-Faktor
Köpt vintage i prisklass högre på distans från @A.J. Exemplarisk säljare! Trevlig och tillmötesgående. Klocka över förväntan och paketerat mycket väl. Super GG!
 

atco

Omega
Köpt en Tudor av A.J. Trevlig kontakt, snabb leverans, bra paketerat och klockan motsvarande beskrivningen till 100%. Gör gärna affär fler gånger!
 

MickeJ

Panerai
Jag fick förtroendet att göra ett band till A.J. Trevlig kontakt och smidig affär rakt igenom. Rekommenderas gärna, 100% GG. :)
 

stromq

Breitling
Köpt en sjysst Panerai av A.J och tog knappt 24 timmar innan jag hämtade ut den, fint paketerad! Snabb och fantastiskt bra att ha och göra med :)
 
Topp