Oli
Omega
- Pris
- 1100
- Returpolicy
- Ingen
- Bilder Skickat
-
- Ja
Tjena.
Säljer två par sneakers som för tillfället bara tar plats och samlar damm. Kan säljas separat eller tillsammans i ett rabatterat paketpris.
Ett par helsvarta Nike Air Max 97 Ultra, US10,5(EU 44,5). Aldrig använda. Köptes från overkill.de strax innan jul och sedan bara stått i en garderob. Kvitto finns, original lådan saknas då den använts till att skicka en klocka. - 1200kr, nypris 1899kr
Ett par Adidas Ultraboost i storlek US10,5(EU 44 2/3) Blk/Wht. Impregnerade med 3 lager Repel. Har gått ca 30 meter i dem utomhus (fram och tillbaka till bilen) innan jag insåg att jag behöver en halv storlek större i denna modell. Kvitto finns, låda saknas, köpta från Caliroots. Nypris 1799 - Säljes för 1200kr
Paketpris: båda paren för 2075kr.
Spårad frakt ingår i priserna.
Säljer två par sneakers som för tillfället bara tar plats och samlar damm. Kan säljas separat eller tillsammans i ett rabatterat paketpris.
Ett par Adidas Ultraboost i storlek US10,5(EU 44 2/3) Blk/Wht. Impregnerade med 3 lager Repel. Har gått ca 30 meter i dem utomhus (fram och tillbaka till bilen) innan jag insåg att jag behöver en halv storlek större i denna modell. Kvitto finns, låda saknas, köpta från Caliroots. Nypris 1799 - Säljes för 1200kr
Paketpris: båda paren för 2075kr.
Spårad frakt ingår i priserna.