• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Admin redigerar annons?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Hotshot

Rolex
2-Faktor
Såg att annonsen som @Tigerrrr lade ut redigerades av admin( https://klocksnack.se/threads/110613/) . Börjar tröttna på att admin redigerar trådar för att få saker och ting att se bättre ut ''utåt'' och inte kan ta kritik. Jag har full förståelse för annonsen men kan tycka att annonsen isf skulle tas bort. Inte kompletteras pga av personliga kontakter och privata gruppkonversationer.

Jag vet att det är ''admins forum'' men vad hade ni varit utan oss medlemmar? Det minsta ni kan göra är att ta en diskussion och ta kritik. Ibland blir det enbart löjligt... Behövde bara skriva av mig. God kväll:heart:
 

Fixxxer

Mr 99%
Friends Of KS
2-Faktor
Du har helt rätt men denna tråd kommer tas bort snabbt som fan. I sann anda.

tumblr_owqb41uHYZ1rfd7lko1_500.gif
 

HSK

Patek
2-Faktor
Känns som att det saknas lite kontext här. Tigerrrr lägger ut en omdiskuterad klocka till försäljning, Leben kompletterar med info och bilder kring vad det är som diskuterats.

Nu kanske jag missar något här men det låter spontant som något positivt? Eller menar du att det är någon admin som raderat Tigerrrrs ursprungliga inlägg?
 

Hotshot

Rolex
2-Faktor
Känns som att det saknas lite kontext här. Tigerrrr lägger ut en omdiskuterad klocka till försäljning, Leben kompletterar med info och bilder kring vad det är som diskuterats.

Nu kanske jag missar något här men det låter spontant som något positivt? Eller menar du att det är någon admin som raderat Tigerrrrs ursprungliga inlägg?
Absolut inte och jag har full förståelse för att annonsen diskuteras. Men jag tycker isf att att den skall tas bort. Trådstarten handlar inte enbart om @Tigerrrrs annons. Den förstår jag men tycker att det borde skötts på annat sätt, men att rensa kritik och diskussioner i allmänna trådar har jag tröttnat på
 

JB_XII

Rolex
Att behöva gulla med vuxna människor känns löjligt. Gör en säljare fel ska denna vara glad att ens få fortsätta annonsera.

Tidigare annonser har innehållit direkta lögner, missvisande information och t.o.m. rena replikor. I dessa fallen så har man raderat annonsen i andan ”gör om, gör rätt”.
Aldrig har jag sett ledning gå in och komplettera en annons med text och bilder.

Vi pratar ofta om att stoppa drev och häxjakter på forumet. Vad är då detta? Känns personligt mot annonsören pga. den före detta köparens kontakter.

Jag tar ingens parti men hela agerandet känns rätt olustigt.
 

Hotshot

Rolex
2-Faktor
Att behöva gulla med vuxna människor känns löjligt. Gör en säljare fel ska denna vara glad att ens få fortsätta annonsera. Bra att alla får se sanningen.
Jag har inget emot att folk får se sanningen men inte går admin in om någon haft en skev prissättning och länkar till andra annonser?
 

hook

Prince Philip
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Börjar bli lagomt trött på gnäll.

En enkel sak, vi får vetskap om att i detta fall inte är beskrivet som det skall. Den dagen vi admins inte verkar för att annonser skall vara korrekta kan vi lika gärna ta bort köp och sälj. Och den här annonsen är inte första, och inte heller sista vi kommer redigera.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp