• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Adro

Admm

KS Explorers Club
Träffade @Adro och genomförde en bytesaffär f2f med pengar från min sida. Det hela gick mycket smidigt, bra kommunikation och var väldigt trevligt!
100% GoodGuy och gör gärna affär igen! :)
 

parasec

Rolex
2-Faktor
Gjort en trevlig och supersmidig bytesaffär. Trevlig och ärlig kommunikation. Klockan var helt enligt beskrivning och skickades samt levererades välpaketerad och blixtsnabbt.
Skulle inte tveka för fler affärer med denne Goodguy. Rekommenderas till 110%!
 

Glantzen

FOP - Father Of Pearl
Paneristi
2-Faktor
Utfört ett byte med @Adro
Enkelt och smidigt med mycket bra kommunikation.
Välpackat och snabbt skickat!
Jättenöjd, 100% GG!
 

Nilzén

Cartier
Bytte en klocka 1:1 med @Adro
En av mina trevligaste affärer. Oerhört nöjd med klockan och leveransen var snabb och lysande på alla vis. 110% GG!
 

Kalvin

Rolex
2-Faktor
Bytte klocka med @Adro. Oerhört smidigt och supertrevlig kommunikation. Paketet var fantastiskt och fick allt annat att blekna. Klockan var även den kanon. 110% gg. Kan verkligen rekommendera!
 

Ludger

Omega
Jag har köpt en Squale av @Adro och är supernöjd. Adro är trevlig och hanteringen av alltihop var väldigt effektiv. Klockan är i bra skick och redan en favorit. GG som rekommenderas
 

livinl0ud

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Sålt väldoft till @Adro på distans. Blixtsnabb betalning, mycket trevlig att ha och göra med. Otroligt smidigt hela vägen. Rekommenderas varmt! 100% GG i min bok!
 

Rymdhamstern

Panerai
Gjort ett klock-byte i 35tkr-klassen på distans med @Adro. Allt fungerade perfekt med riktigt bra och trevlig dialog, snabbt skickat och inte minst grym packning. Gör mer än gärna fler affärer. 100% GG!
 
Topp