• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Aerospace

McNulty

KS Explorers Club
Friends Of KS
2-Faktor
Köpte ett gubbflex av @Aerospace! Mycket trevlig kontakt och snabb leverans. Bara gott att säga om den här säljaren! Rekommenderas varmt, och såklart 100% goodguy! :)
 

Olaola

Panerai
Har köpt en Rolex i ~50K klassen av Olof, @Aerospace , Affären gjordes på distans med trevligt samtal på telefon. Klockan var precis enligt beskrivning och fantastiskt väl paketerad! Snabb frakt och helt by the book!
100% GoodGuy!
 

ThomasP

Cartier
2-Faktor
Jag köpte en Grand Seiko av Aerospace på distans. Föredömligt genomförande av affären och mycket trevlig kommunikation.
100% Goodguy
 

Gullebullen

Breitling
Köpte klocka av Aerospace. Jättesmidigt och snabbt!
Tog väl hand om mig som nybörjare och mitt första köp på forumet.

Skulle köpa av Aerospace igen alla dagar i veckan.
 
Bought an Omega watch from Aerospace. All parts of the deal were good.
Really good communication.
Process was smooth and clear.
Fast shipping and so far the best packaging i have seen in P2P sales. 🙂
Content of package matched advertisement 100%.

Happy with this deal and can definitelly recommend him for deals to other forum members!
 

BAAL

Omega
2-Faktor
Idag landade min Aqualand äntligen hemma som jag köpte av @Aerospace
En mycket trevlig kommunikation med honom och det var förpackat som om det var drottning Elisabeths kronjuveler som skickades. Mycket uppskattat!

Gör väldigt gärna affär med honom igen.
All in all, 100% GG.

/B
 
Topp