• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

AIK-tråden

Ivar31

Cartier
Goda förhoppningar. Vi investerar för att rädda kontraktet, men också för att kunna studsa tillbaka nästa år. En cup-vinst i vår och vi är back on track! Peppar peppar…

Frågan är väl hur vi gör med JG / Omar nu, och för all del även Kimpioka. Dyra bänksittare.
 

DRW

Panerai
2-Faktor
Goda förhoppningar. Vi investerar för att rädda kontraktet, men också för att kunna studsa tillbaka nästa år. En cup-vinst i vår och vi är back on track! Peppar peppar…

Frågan är väl hur vi gör med JG / Omar nu, och för all del även Kimpioka. Dyra bänksittare.
Det är den stora frågan, finns nog inte en drös med intressenter för de tre namnen.
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Jisses vad?

I mina ögon är Guidetti en snackpåse. Det är lite charmigt om man kan prestera, inte annars. Jag tror inte han kommer att göra bra ifrån sig i gnaget helt enkelt. Ser mycket hellre Kouakou som är vältränad och hungrig.

Men för all del, kommer Guidetti och gör bra ifrån sig så är allt bra. Jag tvivlar dock.
Fick tyvärr rätt. Snack(s)påsen är nog ganska rejält fast på bänken nu och skulle inte förvåna mig om han lämnar inom kort.

Visserligen har hans senare års karriär i stort varit att sitta och kvittera lön och snitta ett par mål per säsong så det kanske blir samma i gnaget kommande år? Inte ok då han är svindyr.

Sjukt dåliga beslut sista året. Dumpa Bahoui, inte värva Koukaou m.m.
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Fick tyvärr rätt. Snack(s)påsen är nog ganska rejält fast på bänken nu och skulle inte förvåna mig om han lämnar inom kort.

Visserligen har hans senare års karriär i stort varit att sitta och kvittera lön och snitta ett par mål per säsong så det kanske blir samma i gnaget kommande år? Inte ok då han är svindyr.

Sjukt dåliga beslut sista året. Dumpa Bahoui, inte värva Koukaou m.m.
Råsundafetto :)
 
Topp