• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Airman

UncleBear

Panerai
Jag har köpt Bulang & Son lädernato av Airman.
Väldigt trevlig korrespondens innan, under och efter leverans (som dessutom var snabb).
Billigt var det också

I min bok, flawless!
Handlar gärna igen.
 

stwallin

Breitling
Airman har varit både trevlig och tillmötesgående genom hela affären. Svarat på frågor, kompromissat och varit lösningsorienterat för att hitta en så bra deal som möjligt för båda parter. All in all en toppenkille och jag skulle inte tveka att göra fler affärer med Airman. Leveransen var för övrigt så snabb den kan bli (om man inte bor grannar dvs.).

Tack!

Allt gott,
Stefan
 

Ormet

Panerai
2-Faktor
Har sålt till Airman, trevlig genom hela affären och snabb med betalning. Inget negativt att säga, good guy!
 

Stefan S

Patek
2-Faktor
Köpt en Sjöö Sandström Royal Steel av Airman. Engagerad säljare med trevlig, snabb och bra korrespondens under hela affären. Toppenkille att göra affärer med helt enkelt, 100% goodguy!
 

virrooo

Audemars
2-Faktor
Sålt ett spänne utan problem :)

Slog mig precis att jag även sålt en Rolex Explorer för länge sedan, även detta gick som en dans! 100% good guy med andra ord :D
 

MissVisare

Breitling
Var intresserad av en Tissot som tyvärr blev såld av en annan användare, men då kontaktade @Airman mig och lämnade fantastiska nyheter.
Oerhört smidig att göra affärer med, god kommunikation och jag gör gärna affär med @Airman igen :) Solklar GG i min bok!
 
Topp