Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha, joDamklocka!
Tvärfet!En snabbis med Label Noir
![]()
![]()
![]()
BvlgariHaha, joJag tänkte mer på vilken tillverkaren är? Det är kanske uppenbart men jag känner inte igen ngt öht inom genren och ser inte vad som står på tavlan
Stort tack för bilder hittills, riktigt kul!
@MKRGG hann föreHaha, joJag tänkte mer på vilken tillverkaren är? Det är kanske uppenbart men jag känner inte igen ngt öht inom genren och ser inte vad som står på tavlan
Stort tack för bilder hittills, riktigt kul!
Den där bronsaren från Tudor skulle ju faktiskt utgöra en ypperlig beater..Okej två riktigt hektiska dagar.
Vi backar bandet till gårdagen.
Tudor!
Black Bay S&G 36mm
![]()
Black Bay Chrono S&G
![]()
![]()
![]()
![]()
Black Bay Bronze
![]()
![]()
Och så snackisen, P01
![]()
![]()
![]()
![]()
Här kommer Bulgari!
Nya Octo Finissimo i keramikskt utförande
![]()
![]()
![]()
![]()
Nya kronografen, världens tunnaste mekaniska.
![]()
![]()
![]()
![]()
En liten tourbillon
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lite damklockor
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sist men inte minst, några episka Serpentis
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Singer Reimagined. Vann pris för bästa kronograf på galan jag ej kommer ihåg vad den heter.
Mest videomaterial härifrån. Jäkligt coola. Jäkligt dyra.
![]()
![]()
![]()
![]()
Italiensk samlare bakom märket! Enda chronon i världen som kan timea upp till 60hOcto är så jäkla bra!
En av de bästa nya releaserna och verkliga nytänket på länge från någon manufaktur. Väldigt imponerad - och ledsen att både plånboken och armen är för tunn.
Visste inte ens att SInger lanserat klockor! Deras bilar är ju bananas så hoppas klockorna håller samma kvalitet/detaljrikedom.
Vet du vem som tillverkar?
Återigen: tack för ypperlig rapportering! Mycket kul!
6,9mm på höjden är väldigt imponerande för en kronograf, extra coolt att de dessutom fått med GMT funktion i det urverket, urmakeri på högsta nivå. Synd bara på storleken som redan konstateratsHär kommer Bulgari!
Nya Octo Finissimo i keramikskt utförande
![]()
![]()
![]()
![]()
Nya kronografen, världens tunnaste mekaniska.
![]()
![]()
![]()
![]()
En liten tourbillon
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lite damklockor
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sist men inte minst, några episka Serpentis
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Instämmer! Men storleken kan ju ha att göra med hur man fått klockan så tunn..6,9mm på höjden är väldigt imponerande för en kronograf, extra coolt att de dessutom fått med GMT funktion i det urverket, urmakeri på högsta nivå. Synd bara på storleken som redan konstaterats
Zenith. Positivt överraskad framför allt av Defy i svart/vitt/blått.
Defy Classic
![]()
![]()
![]()
![]()
Träffade av blixten!? Låter ju hur coolt som helst! Hur går det till? Med eller utan urverket monterat iArtyA. Alla deras klockor med skiftningar i bezel har blivit träffade av blixten för att skapa effekten.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tobago leaf dial
![]()
![]()
Fjärilsvingen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Utan säger jag spontantTräffade av blixten!? Låter ju hur coolt som helst! Hur går det till? Med eller utan urverket monterat iTack för grym rapportering!
Helt i min smak!ArtyA. Alla deras klockor med skiftningar i bezel har blivit träffade av blixten för att skapa effekten.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tobago leaf dial
![]()
![]()
Fjärilsvingen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kör hårt! Mycket bra reportage!Sista mötena idag och jag har fortfarande en hel del kvar att dela med er! Håll till godo![]()
Sista mötena idag och jag har fortfarande en hel del kvar att dela med er! Håll till godo![]()