• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Alex Taól

911flyer

Omega
Hej Alex!

Tack för mycket snabb betalning och almänt trevlig affär utan konstigheter. Du köpte en jubilélänk från mig till din SKX.

Du är riktigt trevlig och enkel att göra affärer med! 100% goodguy!
 

Anders Forsberg

Audemars
2-Faktor
Sålde en gammal Tank (inte pansarvagn - bara så att vi är klara över det ;)) till Alex.
Möttes upp inne i stan och allting gick supersmidigt. Mycket trevlig var han dessutom!
 

Explorer

Omega
Bytte en Panerai med Alex, bra kommunikation hela vägen som avslutades med en smidig affär.
Alex är supertrevlig så det var kul att snacka lite klockor över en kaffe :)
Skulle inte tveka att göra fler affärer med honom igen, 100 % Good Guy.
 

Öbo

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Köpte (förmodligen ovanstående ;)) Panerai av @Alex Taól . Smidig affär på distans, trevlig prick i telefon och övrig korrespondens, väl packat.
Solklart en riktig GG och jag gör gärna fler affärer med Alex i framtiden!
 

Watchj

Cartier
Sålde en IWC till @Alex Taól .
Mycket bra upplevelse från första kontakt till återkoppling efter köp. Bra och trevlig kommunikation hela vägen :)
Vi möttes på stan, fikade, snackade klockor och gjorde upp affären. Jag skulle inte tveka att göra fler affärer med Alex.
100% goodguy!
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Köpte ett canvas strap av Alex.
Trevligt bemötande innan,under och efter affären. Klart Good Guy!!!
 

Mr.Johansson

Cartier
2-Faktor
Jag köpte en seiko på distans. Bilderna på klockan var utmärkta, beskrivningen var likaså, mycket bra kommunikation och kort frakttid!!!

Super GoodGuy!
 

Flipparn

Cartier
2-Faktor
Gjorde en deal med Alex runt 50k. Vi skötte det på distans och det var riktigt trevligt från början till slut. Otroligt bra kommunikation, välpackat och supersnabbt skickat. Gör gärna fler affärer, 100% GG!
 

DML

Cartier
2-Faktor
Köpte en GS Springdrive av @Alex Taól i 40' klassen. Superbra kommunikation, snabb leverans och klockan var helt enligt beskrivningen (dvs. i nyskick) :) Supernöjd! 100% GG!
 

Joffrey

Vacheron
2-Faktor
Sålt en GS till @Alex Taól En köpare i världsklass. Bra och supertrevlig kommunikation, flexibel när jag som säljare behövde ändra på detaljer, och allt med betalning och dylikt helt by the book. Deal with confidence! :)
 

centralaway

Breitling
Sålde en klocka till Alex i 30k-klassen F2F över en kaffe. Otroligt trevlig kille, inga konstigheter alls. Kan inte annat än rekommendera affärer med Alex och skulle gärna göra affärer med honom i framtiden igen. 100% goodguy.
 
Topp