• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

aljung

weeklund

Omega
Köpte en Speedmaster av aljung. Mycket snabb att skicka paketet från betalningen. Klockan kom välpackad, och dagen efter fick jag även ett brev med extra tillbehör som inte ingick i priset. Good guy! :)
 

Daruvar

Cartier
sålt en smp chrono till honom! väldigt smidig affär och pengarna kom in på kontot direkt! bra kille helt enkelt!
 

billo

Cartier
Köpt en klocka. Snabb och smidig affär över pm.
Swish betalning.

Klockan kom riktigt välinpackad.

Mycket nöjd
 

PIULF72

Breitling
Har precis köpt en Seamaster Chrono av denne herre. Mycket trevlig, snabba puckar både gällande svar på eventuella frågor samt leverans. Betalade via Swish i fredags och har klockan på armen nu...
Mycket nöjd och kan varmt rekommendera denne man.
 

Limpas

Cartier
Köpte en fin Omega Seamaster av Andreas. Vi möttes upp för att genomföra affären och lite snabbt klocksnack. Klockan med tillbehör överensstämde väl med beskrivning (för övrigt en riktigt välskriven annons, kudos!). Väldigt trevlig kille, bra kommunikation och helt krångelfritt. Skulle inte tveka på att göra fler affärer med honom. Jag är helnöjd!
 

Hallis

Panerai
2-Faktor
Köpte en smp av Andreas. Trots boende på annan ort för min del och ingen swisch så funkade affären strålande. Klockan var i bättre skick än utlovat. Det skickades även med några extra band, det uppskattas alltid! Solklar goodguy!
 

Crispie

Rolex
Supersnabb och smidig affär med aljung. Gör med nöje affärer igen och rekommenderar andra att göra detsamma om tillfälle ges!
 

frere

Audemars
2-Faktor
Trevlig klocklunch med smidig deal i vanlig ordning - jag sålde en tuna. Självklart en goodguy!
 

Daion

Panerai
2-Faktor
Kanontrevlig att göra affär med! Köpte ett gäng armband och det funkade hur smidigt som helst! Trevlig kommunikation, snabbt skickat och i utlovat skick! 100% GG helt enkelt! :)
 
Topp