Tom
Basic
- Pris
- 1200 SEK
- Returpolicy
- Ej retur
- Bilder Skickat
- Ja
Säljer mitt All Blues Snake armband som inte används. Det igger och vilar en lite tummad låda i garderoben och jag tycker därför att det får vandra vidare!
Armbandet är i mycket gott skick, polerat upp det lite så att det blänker fint! Storlek L, enligt hemsidan passar det handleder på 175mm och uppåt
Nypriset för nuvarande modell ligger på 2900kr, armbanden säljs inte så ofta men 1200 är min prisidé utifrån tidigare annonser här på KS!
Både låda och smyckespåse finns kvar. Om lådan inte är viktig så bjuder jag på frakten (REK Brev). Om låda ska skickas så betalar köpare frakten!
Inte sålt så mycket på KS men en klen GG tråd finns
Tack KS för annonsplats!
(Klockan ingår inte )
Armbandet är i mycket gott skick, polerat upp det lite så att det blänker fint! Storlek L, enligt hemsidan passar det handleder på 175mm och uppåt
Nypriset för nuvarande modell ligger på 2900kr, armbanden säljs inte så ofta men 1200 är min prisidé utifrån tidigare annonser här på KS!
Både låda och smyckespåse finns kvar. Om lådan inte är viktig så bjuder jag på frakten (REK Brev). Om låda ska skickas så betalar köpare frakten!
Inte sålt så mycket på KS men en klen GG tråd finns
Tack KS för annonsplats!
(Klockan ingår inte )