• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Allt om IPhones

zeke_varg

Omega
Finns lite olika trådar om iPhones men rubrikerna är inte riktigt applicerbara till de frågor som kommer upp. Tänkte att en tråd to rule them all!

Är i begrepp att shoppa ny lur iaf. Hoppas på den nya billiga versionen iPhone SE el version 9 el vad den nu kommer heta. Sämre skärm o lite budgetskärm men ryktet säger låga priset $400.

endera den el xs för min del. XS landar på 6900kr vid köp idag. Bättre skärm än nya men den är trots allt lite äldre. De andra nya lurarna är för dyra för min plånis.
 
Senast ändrad:

Lutte

Cartier
2-Faktor
Jag är i samma sits som dig och sköter min SE som ett barn i väntan på en ny som inte är gigantisk.
 

Derix

Patek
2-Faktor
Jag köper gärna en iPhone igen men då ska det vara utan hemknapp. Det är det jag saknar mest på befintliga SE'n.
 

zeke_varg

Omega
Beställde en SE. XS gick inte att få ner priset på tillräckligt. ...o den har lite premiumdelar som inte SE har men den är en 2 modeller äldre.

Landar på knappa 400 spänn / månad 12 gig surf.
 

URlakad

Cartier
2-Faktor
Hoppas det stämmer! Då blir det köp i September. Har en 11 pro i dagsläget. Tycker den är för klumpig och tung. En SE med ”all display” hade vart drömmen!

35E8AEAE-2AE0-48FC-9031-88897CB10178.jpeg
 

TobiasD

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Ska nog köpa nya iPhone SE. Bra pris på den och specifikationerna är också inte dåliga :) Blir en bra uppgradering från min budget Motorola jag köpte att ha medans annat fick prioriteras vad gäller pengar.
 

Belfort

Omega
Vad är det för skillnad mellan iphone 8 och iphone SE gällande skärmen och skärmstorleken? Det är väl samma skärm?
 

Richie

Audemars
2-Faktor
Dum fråga kanske men kan inte hitta någon info när jag googlar..

Går det att ha svart tema på nya iPhone SE? Visst kom det med ios13 och är inte hårdvarubaserat?
 

TobiasD

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Beställt iPhone SE.
Skoj att äntligen få en bra mobil för ett vettigt pris runt 5k +-2k.
De har blivit ganska galet med iPhones för 14k eller mer nu...
 

Txistorra

Omega
Inte iPhone, men nära ;) vad är skillnaden på alla earpods som kostar allt mellan 1,5 och 3k? Värt stålarna eller blir dom kass som dom vanliga earpodsen efter några veckor? Står mellan dem och BO E8
 
Topp