• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Altona -ett till klockmärke som inte tillför någonting? Eller alternativet för den med liten plånka?

Altona

  • Bra skit

    Röster: 6 8.0%
  • Bara skit

    Röster: 35 46.7%
  • Ingen aning låt mig va

    Röster: 34 45.3%

  • Totala väljare
    75

Tripeiro.

Rolex
2-Faktor
Bondfångeri, inget annat. Men låt gå, är det någons "fel" att sådan skit kan säljas är det dumjäveln som köper det.
 

Spindel

KS vulkanolog på Island
Jag bara undrar varför den känns så bekant. Nästan som jag sett något liknande förut. Juste, Patek Philippe 5227.:D

patek-philippe-reference-5227-11.png
Fast just det där utseendet kan jag ju plocka fram på nästan vilket klockmärke som helst, vill du att det skall stå PP, Seiko, Orient, Citizen, Tissot you name it och varje märke har någon liknande.
 

Floduttern

Audemars
Pledge Member
2-Faktor
Fast just det där utseendet kan jag ju plocka fram på nästan vilket klockmärke som helst, vill du att det skall stå PP, Seiko, Orient, Citizen, Tissot you name it och varje märke har någon liknande.


Jo det kan man ju. Men det var just PP jag tänkte på när jag såg den. :rolleyes:
 

Ale

Cartier
Topp