Hej, jag är lite nyfiken på om det är någon som har handlat från svenska Amazon ännu. Och om så är fallet hur har det fungerat?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gahhh, finns det någon spårning så att det inte har försvunnit?Beställde två saker en liten väska med urverktyg, den kom före utsatt tid. Sedan beställde jag ett drinkset som är en månad försenad nu..
Nu när jag kollar står det att den kan ha försvunnit, men väldigt kass support på amazon också! Skulle inte rekommendera att handla där.Gahhh, finns det någon spårning så att det inte har försvunnit?
Betalade du tull från amazon.se?Jag har handlat och det fungerade väl ok, men det var lång väntan och jag fick betala tull. Det är väl förvisso inte orimligt men jag ser inga direkta fördelar mot att handla på internationella sajter
Folk gillar att man kan finna allting på ett och samma ställe och bryr sig inte om leveranstid? Ingen aning...Hur fungerar det med produkter från Amazon egentligen? På vissa varor så är det leveranstid på ett par dagar medan det på andra varor är leveranstid på flera veckor.
Jag förstår att det är olika handlare det rör sig om men någonstans så måste det väl finnas något minimikrav på leveranstid från Amazons sida gentemot deras säljare? Hur lyckades Amazon bli så stort när det mesta tar lång tid att få hem. Då känns andra sidor bättre.
Hur lyckades Amazon bli så stort när det mesta tar lång tid att få hem. Då känns andra sidor bättre.
Det där låter ju strålande och om de kör med något liknande så förstår jag definitivt hur man kan föredra Amazon.Lite offtopic men kanske var på din fråga. Jag är bosatt i Tyskland och där jag bor kör Amazon med egna chafförer och leveranserna fungerar otroligt bra, gissningsvis får de "bonus" när de levererar ett paket då de alltid är riktigt angelägna att leverera paketet. Motsatsen till Postnord med andra ord...
I appen kan man i realtid se vart chauffören är och hur många stopp/minuter det är kvar till din leverans sker. Så jag kan vara på jobbet och se att mitt paket kommer om X minuter och se till att någon är hemma. Tillskillnad från "Vi levererar ditt paket mellan 0800-1900" och trots att man är hemma får man sms att ingen var där.
Vänligen,
Martin
Det där med att man kan se leveransen i realtid har Budbee och andra kört med rätt länge i Sverige.Lite offtopic men kanske var på din fråga. Jag är bosatt i Tyskland och där jag bor kör Amazon med egna chafförer och leveranserna fungerar otroligt bra, gissningsvis får de "bonus" när de levererar ett paket då de alltid är riktigt angelägna att leverera paketet. Motsatsen till Postnord med andra ord...
I appen kan man i realtid se vart chauffören är och hur många stopp/minuter det är kvar till din leverans sker. Så jag kan vara på jobbet och se att mitt paket kommer om X minuter och se till att någon är hemma. Tillskillnad från "Vi levererar ditt paket mellan 0800-1900" och trots att man är hemma får man sms att ingen var där.
Vänligen,
Martin
Vad trevligt med tidig leverans!Beställde från Amazon i fredags med leverans imorgon, men paketet dök upp ”redan” idag.
Kan du inte bara klicka på "Lägg till bank- eller kreditkort"?