• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Amazon.se

De har stora problem med användarupplevelsen i kundkorgen. Massvis med steg och sidospår som kan hindra en från att slutföra sin affär. Själv lyckades jag bli av med det jag lagt i kundkorgen och beställa nåt jag sparat istället. Upptäckte misstaget när de skickade varan… visst kan man vara mer uppmärksam, men jag börjar bli bortskämd med bra UX där jag slipper utvärdera alla steg som tas…
Amazon var nog den sämsta köpupplevelsen jag haft.

Först var jag tvungen att återställa mitt konto, vilket var en halv vetenskap.
Sen fick jag testa "prime" gratis för att få fri frakt. Men var tvungen att regga mitt kreditkort.
Efter köp, vill jag ta bort min primeprenumeration, vilket var totalt omöjligt, så jag tog bort mitt kreditkort istället.
Efter några dagar faila mitt köp för att de inte kunde dra pengar för mitt köp då jag tagit bort mitt kort.
Nu har jag fått massa mail om att det inte kunnat dra pengar för prime osv.

Hittade klockan jag ville köpa för ännu lägre pris hos Stjärnurmakarna, så slapp fortsätta vidare på Amazon. Och av det jag här läser så håller jag mig nog från Amazon framledes.

Jag beställer småsaker via amazon ca 10ggr i månaden, supersmidigt med prime. Finns en "köp direkt" knapp direkt på produkterna, sen är det vid dörren 1-2 dagar senare, fri frakt med prime.
Dock finns det såklart mängder med produkter som tar typ 30 dagar att få också, men leveransmöjlighet står på varje produkt.

Böcker och sådant är också ALLTID billigare på amazon, köpte även någon mixer i 2tkr-klassen som också slog resten av marknaden prismässigt med en röding.

Rekommenderar!

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp