• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Amrbands-provare på Hodinkee

Hexagon

KS Picasso
2-Faktor
Rolig funktion när dom väl får in mer klockmodeller osv. Kanske ger lite mer än att bara se en bild på ett band.
 

willbur

Rolex
2-Faktor
Tycker inte det återspeglar banden tillräckligt bra för att det ska bli interessant.
 
  • Like
Reactions: joF

joF

Panerai
Tycker inte det återspeglar banden tillräckligt bra för att det ska bli interessant.
Tänkte faktiskt samma sak. Jag äger ett par av banden och en Black Bay Black, båda finns representerade där. Och verkligheten ser annorlunda ut faktiskt. Klart snyggare i verkligheten också :)
 

Torsten

Vacheron
2-Faktor
Blev också lite besviken men det kan förhoppningsvis bli lite bättre i framtiden.

Måste erkänna att jag inte kände till deras butik så jag trodde att det var en ny tjänst de lanserade för att klockfantaster skulle kunna testa olika armband, alltså ingen försäljning.
 

plattfot

Rolex
Idéen faller lite då banden inte sitter som de gör i verkligheten. Speedmastern har hålen rätt långt ute på bandhornen och inte som i deras shop där banden hamnar väldigt nära botten. En klart underskattad detalj vid bandval.

Edit:
Screenshot_2016-03-09-13-18-07.png
 
Topp