- Pris
- 1500
- Returpolicy
- 48h vid fel i beskrivning, ej vid f2f.
- Bilder Skickat
- Ja
En analog Aqualand med full lume tavla från -92 säljes. Ett jämnt slitage på boett och glas, se bilder för egen bedömning. Kommer på originalbandet. Tavlan lyser endast en kort stund när man laddat upp den.
Service genomförd vid Citizen servicecenter i 2019. Nya packningar, batteri, krona, knappar och provtryckning till 200m. Dokumentation samt de utbytta delarna medföljer. Ej provtryckt sedan dess.
Pris: 1 500 kr frakt alt f2f södra Stockholm efter ö.k.
SÅLD! En modern Aqualand, JP1098-17E, inköpt av mig i maj 2018 säljes. Några dings på vridring/vridningsinlägg enligt bilder annars gott skick. Jag har både dykt och frekvent badat med den utan problem så den är empiriskt tät, dock ej provtryckt. Kommer på skönt originalgummi och tillbehör enligt bild.
Pris: 1 500 kr plus frakt alt f2f södra Stockholm efter ö.k. SÅLD!
SÅLD! Citizen Crystron med svart-brun tavla och vad jag gissar är originallänk och -krona. Glaset har en del repor enligt bild, dock inget superdjupt och borde gå att slipa/polera upp.
Länken passar min 18cm arm och har ca 1cm extra kvar på microjusteringen.
37mm utan krona, 12mm hög och 18mm bandbredd.
Kvartsverket håller tiden och datumfunktionen fungerar utan anmärkning.
Pris: 1000kr plus frakt alt f2f södra Stockholm efter ö.k SÅLD!
Min referenstråd:
https://klocksnack.se/threads/jmalmsjo.96977/
Tack Klocksnack för ett grymt forum och möjligheten att annonsera!
Service genomförd vid Citizen servicecenter i 2019. Nya packningar, batteri, krona, knappar och provtryckning till 200m. Dokumentation samt de utbytta delarna medföljer. Ej provtryckt sedan dess.
Pris: 1 500 kr frakt alt f2f södra Stockholm efter ö.k.
SÅLD! En modern Aqualand, JP1098-17E, inköpt av mig i maj 2018 säljes. Några dings på vridring/vridningsinlägg enligt bilder annars gott skick. Jag har både dykt och frekvent badat med den utan problem så den är empiriskt tät, dock ej provtryckt. Kommer på skönt originalgummi och tillbehör enligt bild.
Pris: 1 500 kr plus frakt alt f2f södra Stockholm efter ö.k. SÅLD!
SÅLD! Citizen Crystron med svart-brun tavla och vad jag gissar är originallänk och -krona. Glaset har en del repor enligt bild, dock inget superdjupt och borde gå att slipa/polera upp.
Länken passar min 18cm arm och har ca 1cm extra kvar på microjusteringen.
37mm utan krona, 12mm hög och 18mm bandbredd.
Kvartsverket håller tiden och datumfunktionen fungerar utan anmärkning.
Pris: 1000kr plus frakt alt f2f södra Stockholm efter ö.k SÅLD!
Min referenstråd:
https://klocksnack.se/threads/jmalmsjo.96977/
Tack Klocksnack för ett grymt forum och möjligheten att annonsera!
Senast ändrad: