• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Andheg

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Köpt en språjkans ny S&S av denne trevlige kille. Mkt bra kommunikation och raka rör, en 100 % good guy i min bok :)
 

lslr

Omega
Köpte en mobil av andheg, gick mycket smidigt och allt var som utlovat. Hade förmånen att få träffa denne mycket trevliga man och kan inte annat än ge 100% good guy.
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Återigen köpt av trevlige @andheg :). Denna gång en kanonfin DJ som levererades som utlovat och väl packad, inga som helst konstigheter. Mycket trevlig ton i PM också, kul att göra affärer med :).
Klart GG!
 

Kleiz

Rolex
2-Faktor
Köpte en Cartier av @andheg
Min swish strulade pga beloppsgränser men @andheg visade stor förståelse och var mkt tillmötesgående trots att han hade flera andra spekulanter. Mycket nöjd!
 

freppa

Omega
2-Faktor
Köpte en klocka på distans av @andheg. Kanontrevlig, bra kommunikation och intresse för att båda skulle vara nöjda - vilket jag är. GG!
 
Topp