• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Androl

Gjorde bytesaffär med Androl i +100 000 kr klassen. Affären fjordes f2f och det var smidigt och trevligt! Gör gärna affär igen med honom. 100% GG :)

Köpt Panerai f2f av Androl. Väldigt trevligt möte. Var också tillmötesgående och höll klockan ett par dagar då jag var bortrest.
Gör gärna fler affärer med honom.

Sålt klocka för +150k f2f till Androl, hans med en kopp kaffe i hetsen också. Tydlig, enkel, och snabb kommunikation och mer kan man inte begära som säljare.
100% en goodguy, helt klart en jag gärna köper utav och säljer till i framtiden.

Sålde en klocka i prisklassen 120-140k. Fick betalt med Swish innan jag ens hunnit tänka meningen "då väntar vi på betalningen då..." :D
Snabb, trevlig och smidig säljare som vet hur man inte velar. 100% GG!

Sålt Rolex till @Androl
Bra kommunikation och blixtsnabb betalning.
Trevlig pratstund f2f vid överlämnandet.

Alltid lika trevligt och smidigt att sälja till @Androl.
Tack för förtroendet!

Köpt en klocka av Androl, allt perfekt!
En GG som jag gärna gör fler affärer med i framtiden 👌

Köpte en finfin klocka f2f av @Androl och allt var enligt beskrivning. Enkelt och jättebra. Dessutom en riktigt trevlig kille 😎 GG!

Tillbaka
Topp