Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stardust = premium!Ett snyggt mönster med massa prickar istället för ett rakt streck är ju helt klart ett plus
Jag skulle behöva lupp när jag läser, ser fan ingenting!Du får ju läsa inbjudan innan du anmäler dig!!
Det var väl den klockan i hela vår hög som gick bäst?
Det har alltså bara legat ute sen igår kväll så platserna gick åt fort skicka In en anmälan till @virrooo så skriver han upp dig på reserven! Hintas ju om att det varit avhopp förr!Jag hade gärna velat komma Missat detta totalt.
Ja sorry för det, det gick superfort. Som sagt kikar vi på hur många anmälningar det blir och är man osäker eller kommer fram till att man inte kan vill vi ju såklart alla att man anmäler det så fort som möjligt så platsen kan gå till någon annan på reserven. Viktigaste nu är att ifall man gärna vill komma anmäler sig så vi vet hur stort intresset ärVadå är platserna slut redan, hann inte pma igår.... Ställer mig på kö.
Ja jo var ju lite så vi resonerade också även om det blir tydligt nu att det är många man verkligen skulle vilja möta denna kväll!Låter kanske bakvänt -eftersom jag står som reserv- men jag tycker det är bra med ett ganska begränsat antal platser. Men vill ju hinna tjöta litet med alla.
Nog tur att det var restriktion, skinnväst-uthyrarna på stadens högtidsklädsel-firmor hade fått jobba övertid om alla som ville fick komma.Ja jo var ju lite så vi resonerade också även om det blir tydligt nu att det är många man verkligen skulle vilja möta denna kväll!
Håller med dig och står också som reserv!Låter kanske bakvänt -eftersom jag står som reserv- men jag tycker det är bra med ett ganska begränsat antal platser. Men vill ju hinna tjöta litet med alla.
Ni som ställer er i reservkön får gärna skriva PM till mig, jag kan missa om det skrivs i tråden. Men jag håller koll på dig, tror du blir reserv nr 13 dock :/Ställer mig gärna som reserv om det blir ledig plats
Jag och @vonbahr kan dela stol. Inga problem!Ni som ställer er i reservkön får gärna skriva PM till mig, jag kan missa om det skrivs i tråden. Men jag håller koll på dig, tror du blir reserv nr 13 dock :/
Ja fasiken det är svårt det där. Vi visste inte heller hur stort intresset skulle vara eller hur snabbt platserna skulle ryka. Som det ser ut nu är det tight med fler i den lokal vi har hyrt. Skicka gärna in en anmälan till @virrooo för säkerhetsskull ifall alla anmälda har gjort en luring eller ngt annat skerTrist med få platser men förstår att det finns praktiska omständigheter att ta hänsyn till. Hade väldigt trevligt sist så hade gärna varit med igen, men men.
Haha se på fan! Ser fram emot att alla bjuder mig på öl samt ropar hem var sin valfri klocka från kaplans som ni ger till mig!
När man blir vuxen förväntas det väl vara jubilaren som bjuder på middag och sprit?Haha se på fan! Ser fram emot att alla bjuder mig på öl samt ropar hem var sin valfri klocka från kaplans som ni ger till mig!
Skulle aldrig falla mig in att kalla mig för vuxen det låter på tok för dyrt!När man blir vuxen förväntas det väl vara jubilaren som bjuder på middag och sprit?
Tyvärr. Har varit en pytterotation och plats 1&2 på kölistan fick fylla dessa platser. Om inte folk fullständigt ballar ut på fredag så ser det ut som att de flesta behåller sina platser.Nå, blev det någon tilldelning på reservplatser eller är det fullt hus? Jag och @vonbahr delar fortfarande stol så vi räknas som en......
Hittar inte ogilla-knappenTyvärr. Har varit en pytterotation och plats 1&2 på kölistan fick fylla dessa platser. Om inte folk fullständigt ballar ut på fredag så ser det ut som att de flesta behåller sina platser.
FörlåtHittar inte ogilla-knappen