Ricky Balboa
Basic
Den där var ju lagomt frän! Måste kolla var man får tag i enVoutilainen ISO
![]()
Timvisaren pekar som vanligt, men sekundvisaren jagar efter. Vid jämn timme är den ikapp.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den där var ju lagomt frän! Måste kolla var man får tag i enVoutilainen ISO
![]()
Timvisaren pekar som vanligt, men sekundvisaren jagar efter. Vid jämn timme är den ikapp.
Aldrig testat, känns inte som att det behövs för min del men skulle gärna testa![]()
24hrs är sjukt lyckat, önskar att fler klockor hade det.
Jag googlade just och såg prislappen...Den där var ju lagomt frän! Måste kolla var man får tag i en![]()
Ligger bara på runt 750kDen där var ju lagomt frän! Måste kolla var man får tag i en![]()
Får väl sälja allt jag äger inklusive familjen helt enkeltLigger bara på runt 750k
Tycker månfas är så jäkla läckert! Kommer absolut inte ha någon nytta av det men är 99,9% chans att jag kommer äga en klocka med det i framtiden. Mest troligt inte nr 2 där dockSen har vi ju månfas också. Kanske inte de mest annorlunda eller komplicerade, men vissa gör det bättre än andra..
![]()
![]()
Trist. Skulle du få tag på nr 2 skulle jag annars vara beredd att betala väldigt mycket pengarTycker månfas är så jäkla läckert! Kommer absolut inte ha någon nytta av det men är 99,9% chans att jag kommer äga en klocka med det i framtiden. Mest troligt inte nr 2 där dock![]()
Varför känns det som att den där rollen är något denna Karl äger?Brudmagnet!
![]()
![]()
![]()
![]()
Vid närmare eftertanke så var den ganska intressant, ska vi ha delad vårdnad på den?Trist. Skulle du få tag på nr 2 skulle jag annars vara beredd att betala väldigt mycket pengar![]()
Efter lite undersökning verkar tillgången vara lite halvdålig...Trist. Skulle du få tag på nr 2 skulle jag annars vara beredd att betala väldigt mycket pengar![]()
Hur många ingår, köper gärna!Får väl sälja allt jag äger inklusive familjen helt enkelt![]()
![]()
Varför känns det som att den där rollen är något denna Karl äger?![]()
Galet snyggt!Voutilainen ISO
![]()
Det där är hans tvillingbror Glenn-Ivan!Leffe kör Bratteinte mycket till bilhandlarhäng dock.. känner mig lurad!
![]()
Njae, vindhastighetsmätare känns inte allt för vanligtVindhastigetsmätare växer ju inte på träd direkt...
![]()
Annars så har ju Van Cleef & Arpels endel sköna och onödiga s.k. poetiska komplikationer.
![]()
För att inte tala om Jaquet Droz Bird Repeater (minutrepeterare - onödigt men ack så lockande)
![]()
Hur många behöver du?Hur många ingår, köper gärna!![]()
Extremt snygg! Prislapp på den där?Slim d’Hermès l’Heure Impatiente
Countdown timer. Sätt alarmet någon gång närmaste 12 timmarna. När en timme kvar börjar handen vid klockan 6 att räkna ner och sen "ringer" den när den når 0.
![]()
Vansinnigt snygg dessutom.
31000 bara. Dock EuroExtremt snygg! Prislapp på den där?
Läs här så slipper jag krångla in mig i saker jag inte har koll på.Hur funkar den?
Tanken slog mig men nä... det där är i mina ögon ingen klocka. Smartwatch kanske det heter men för mig så tillför den ingenting till mitt klockintresse.2 sidor och ingen har postat den här än!?
![]()
Tanken slog mig men nä... det där är i mina ögon ingen klocka. Smartwatch kanske det heter men för mig så tillför den ingenting till mitt klockintresse.