• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Anteeks

Sålde en Sinn 556 till anteeks. Har gjort affärer förr och denna gång f2f. Mycket seriös och pålitlig herre att göra affärer med. Goodguy så klart.

Jag köpte en Lorier Falcon av @Anteeks för ett tag sedan men hade tydligen glömt bort att lämna ett omdöme. :bag:
Snabb kommunikation och snabbt skickat. 100% GG!

Köpte en klocka av @Anteeks och affären genomfördes korrekt.
Jag fick klockan (1800kr) snabbt och den var som utlovat, dock med två olika cert?!
Mvh
Ola G

Senast ändrad:
Köpt äldre omega från denna herre och är 100% nöjd med affären! Snabb, smidig och trevlig i kontakten :) GG!

Nyligen köpt en klocka på distans från @Anteeks. Trevlig och lätt att ha att göra med och han var även snabb i kommunikationen. Skulle absolut göra affär med honom igen!

Köpte billigare vintage klocka av @Anteeks på distans. Det hade uppstått ett fel på klockan när den kom fram. Anteeks löste detta supersmidigt med god kommunikation och återbetalning. Ett ärligt misstag som fort rättades till. En good guy i min bok :)

Tillbaka
Topp