• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Anteeks

Sålde en KS till Herrn.
Allt klart på minuter och pengar på kontot snabbt som attans. Skulle klart göra det igen om jag får möjlighet. Good Guy!

100% GG

Agerade mellanhand åt en affärsbekants 16åriga son som skulle köpa sin första riktiga klocka för hårt arbetade pengar som han sedermera med pappas hjälp investerat på börsen.

Klockan i avseende var en Omega SMP-C för strax över 30k och som de flesta kanske kan känna till så är 16åringar inte alltid de mest smidiga individerna att ha att göra med.. ;)

Jag och @Anteeks skakade tass över PM, betalning skulle erläggas någon dag senare och klockan skickas. Dialogen har från start till målgång varit enkel, smidig och från @Anteeks oerhört förstående till de utmaningar som kan tänkas dyka upp när en 16åring ska göra en onormalt stor transaktion från sitt konto.

Klockan har anlänt, 16åringen är överlycklig och jag tackar @Anteeks för en god och smidig affär och för hjälpen med min affärsbekante, kanske leder detta till att jag kan köpa fler klockor så småningom ;)

100% GG, rekomenderar denna säljare.

Tillbaka
Topp