• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Labbo

Breitling
Inte det jag menar.. Folk brukar ha en tendens att ha ett öga för vad som är dyrt och inte :D En tjej på min skola hade ingen aning om vad det var för klocka men insisterade att den gick för minst 50 pannor :p

Standard! Om folk listar ut att du har 1 "dyr" klocka så tror de att allt du äger är vräkiga prylar!
Tror att om man har 1 Rolle eller liknade, så kan du köpa klocka från ur och Penn! Och de tror fortfarande den kostar minst 50k...
 

Horologisktsvin

Breitling
Standard! Om folk listar ut att du har 1 "dyr" klocka så tror de att allt du äger är vräkiga prylar!
Tror att om man har 1 Rolle eller liknade, så kan du köpa klocka från ur och Penn! Och de tror fortfarande den kostar minst 50k...
Det är sant! Folk tror automatiskt att man man har ett LV bälte eller liknande, så är allt annat dyrt också!
 

Horologisktsvin

Breitling
Bland det töntigaste jag sett. Sälj klockan ordna körkort samt bil och skaffa tjejer istället för att posera på busshållplatsen. Sosse beteende om något.
Hur är detta sosse beteende? Jag har körkort och bor mitt i stan så har inget behov av bil då det bara innebär mer komplikationer (även om jag älskar komplikationer). Klart jag har tillgång till bil men buss är oftast enklare. Att "skaffa tjejer" är ett ganska dumt sätt att säga det på, men visst :) Vet inte vad du gör på detta forum om du har något emot att folk "poserar på busshållsplatsen". Jantelagen i sitt esse!
 
Jag och min kompanjon @Horologisktsvin , dock dåligt att vi färdas med kollektivtrafiken.
Förövrigt simpla vardagsur. Som kan döda.
Hur är detta sosse beteende? Jag har körkort och bor mitt i stan så har inget behov av bil då det bara innebär mer komplikationer (även om jag älskar komplikationer). Klart jag har tillgång till bil men buss är oftast enklare. Att "skaffa tjejer" är ett ganska dumt sätt att säga det på, men visst :) Vet inte vad du gör på detta forum om du har något emot att folk "poserar på busshållsplatsen". Jantelagen i sitt esse!
Instämmer helt min vän. Respektive förstår inte sarkasmen och hur mycket man njuter av just sådana påståenden som inte har med bilden att göra. "Skaffa tejer?" haha hur kommer det in i bilden, senast jag kollade var det inte högt upp på min problemlista (som för övrigt inte är så lång.)
Vad finns det för socialdemokratiska antydningar? förutom att stolarna är röda på bilden, precis som sekundvisaren på vardagsuret.
Väl bemött! @Knekten_
 

Knekten_

Omega
Hur är detta sosse beteende? Jag har körkort och bor mitt i stan så har inget behov av bil då det bara innebär mer komplikationer (även om jag älskar komplikationer). Klart jag har tillgång till bil men buss är oftast enklare. Att "skaffa tjejer" är ett ganska dumt sätt att säga det på, men visst :) Vet inte vad du gör på detta forum om du har något emot att folk "poserar på busshållsplatsen". Jantelagen i sitt esse!

Instämmer helt min vän. Respektive förstår inte sarkasmen och hur mycket man njuter av just sådana påståenden som inte har med bilden att göra. "Skaffa tejer?" haha hur kommer det in i bilden, senast jag kollade var det inte högt upp på min problemlista (som för övrigt inte är så lång.)
Vad finns det för socialdemokratiska antydningar? förutom att stolarna är röda på bilden, precis som sekundvisaren på vardagsuret.
Väl bemött! @Knekten_
Style over substance.
 

Cliff

Panerai
2-Faktor
image.jpeg
We have a winner!!!
 
Topp