TonyAxelsson
Basic
Monter? Nä, inte ens körkort. Men jag har cykel.Har du monter?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Monter? Nä, inte ens körkort. Men jag har cykel.Har du monter?
Visst kan man göra fynd, men det är lättare att fynda på en vanlig loppis eller mindre antikbod. De flesta handlare vet vad de har och kör "mässpriser", då menar jag inte billigare än vanligt... Klockmässigt var det skralt. Största behållningen var en finnpajsare som hängde med skinnvästarna i Klocksamlarföreningen, han bar militärkeps, fjunmustasch och en Nautilus... De hade i o f s en fin vintage Ingenieur med låda, men jag frågade inte om pris. Det gjorde däremot @Gummo .Är det värt att gå dit för att göra fynd?
Eller är det utställare med Traderapriser?
Jag frågade inte om pris, det var väldigt tydligt att de var samlare helst ville behålla klockorna och inte säljareVisst kan man göra fynd, men det är lättare att fynda på en vanlig loppis eller mindre antikbod. De flesta handlare vet vad de har och kör "mässpriser", då menar jag inte billigare än vanligt... Klockmässigt var det skralt. Största behållningen var en finnpajsare som hängde med skinnvästarna i Klocksamlarföreningen, han bar militärkeps, fjunmustasch och en Nautilus... De hade i o f s en fin vintage Ingenieur med låda, men jag frågade inte om pris. Det gjorde däremot @Gummo .
Kan tycka att det mesta är rätt dyrt...Är det värt att gå dit för att göra fynd?
Eller är det utställare med Traderapriser?
...ville nästan knappt prata heller.Jag frågade inte om pris, det var väldigt tydligt att de var samlare helst ville behålla klockorna och inte säljare