Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vadå kör dom inte inhouseverk fullt ut..?Singular skrev:Generellt sett väldigt fina - bra JLC-verk och lite inhousevarianter.
Zenith skrev:Ok,
I folkmun är väl Patek, Vacheron och AP "de bästa" när det kommer till urverk... ?
Kanske kommit att ändra sig ?
Vore kul med info!
80talisten skrev:Vadå kör dom inte inhouseverk fullt ut..?Singular skrev:Generellt sett väldigt fina - bra JLC-verk och lite inhousevarianter.
+2Spencer66 skrev:Zed skrev:Förstår inte grejen med AP och kommer nog aldrig att göra det. Nästa steg från Rolex är PP för min del.
Hellre en Aquanaut än en RO. 50m WR och servicepriserna är trams.
+1
NiklasArvid skrev:Det "roligaste" är väl ETA2892+modul (egen eller D&D vet jag ej...) i Alinghi-karbon kronografen för några hundra tusen...
![]()
.
oystercase skrev:NiklasArvid skrev:Det "roligaste" är väl ETA2892+modul (egen eller D&D vet jag ej...) i Alinghi-karbon kronografen för några hundra tusen...
.
Eller inte...
Sitter JLC bas i alla äldre ROO, de nyare har ibland inhouse.
Kolla på bilden på verket, datumfönster kl 12 på en klocka som inte har datum?
Jmfr stulen bild nedan,