Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
kan det vara tommy hilfiger eton? men den kostar inte 10k-.-
du menar att den inte är automatisk?Hade ni brytt er om att läsa första sidan hade ni sett att det inte var en Herbelin...
Som jag förstår det så var den en Michel Herbelin, checka tråden som länkades ovanVad var det för klocka som va lik AP? Eller har jag missat något?
TackSom jag förstår det så var den en Michel Herbelin, checka tråden som länkades ovan
Det är inte herbelin , då om du läser sida ett.
Svar ja.Och var är bilden @BarbaBaba?
Bildgooglade men hittar ingen ap-lookalike.
Eller pratade vi om Herbelin trots allt och det är denna?
https://www.michelherbelin.co.uk/odyssee-automatic-1021#.WagbVRm5lnE
Ja, som du säger är dom inte ensamma och knappast först heller. Jag har ju gamla Rado och Longines som är rena DJ kopior. Men dom kom ju för 30-40 år sedan, man kan ju tycka att den trenden borde lagt sig...Ännu ett trevligt gammalt varumärke som dras i smutsen....
Vilken spänning?Spänningen är olidlig!!
Den var ju trevlig, Men om du läser i tråden så är mysteriet med vilken klocka TS sökte namnet på löst sedan längeKänns som att en Certina DS Eagle kan stämma in på din beskrivning
Ojsan missade det heheVilken spänning?
Den var ju trevlig, Men om du läser i tråden så är mysteriet med vilken klocka TS sökte namnet på löst sedan länge
Även jag missade att mysteriet var löst känner mig tom inombordsVilken spänning?
Den var ju trevlig, Men om du läser i tråden så är mysteriet med vilken klocka TS sökte namnet på löst sedan länge
Beklagar, det var jag som sparkade liv i trådenÄven jag missade att mysteriet var löst känner mig tom inombords