• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

APn i solen..

danne10

Panerai
2-Faktor
Har du köpt en ROO?

Yes :)
2014-04-11 07.26.43.jpg
 
Fräschhhh

Lilla Essingen?

Yup...

Hur känns den nu efter ett tag?
Fyller den tomrummet efter SubC?

Känns bra, Saknar att ha en Rolex med denna har nog något extra...

Solen är riktigt dömande när det kommer till klockor. Avslöjar varje bristdetalj och repa samtidigt som den lyfter fram det bästa från klockan. Goa bilder helt klart! Men nu undrar jag ju precis som DW6900MS , alltså om det var värt det.

Jag tycker nog det, men funderar på att komplettera med en Rolex men blir nog inte en SubC...
 

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
Riktigt snygg! Dock skulle jag aldrig flippat SubCn för den. Kanske inte det du vill höra. men men..:)
 

Glusch

Cartier
Underbart snygg. Vad är skillnaden på 15300 och 15400? Det enda jag kan se är att dina har "blåkantade" visare (eller är det bara ljuset?)

edit: och placeringen av loggan, vilket jag måste säga att jag gillar mer på 15400.
edit II: Samt att 15400 verkar ha en "snutt" kvar av marken bredvid datumet (hissa? dissa?).
edit III: Man kanske kan säga att jag besvarat min fråga själv genom mer sökande. Men faktum kvarstår att du har en galet snygg klocka!
 
Underbart snygg. Vad är skillnaden på 15300 och 15400? Det enda jag kan se är att dina har "blåkantade" visare (eller är det bara ljuset?)

edit: och placeringen av loggan, vilket jag måste säga att jag gillar mer på 15400.
edit II: Samt att 15400 verkar ha en "snutt" kvar av marken bredvid datumet (hissa? dissa?).
edit III: Man kanske kan säga att jag besvarat min fråga själv genom mer sökande. Men faktum kvarstår att du har en galet snygg klocka!

15300 är 39mm och 15400 är 41mm...

original.jpg
 

Glusch

Cartier
Förklarar varför det var svårt att se på bilderna där de inte var sida vid sida. Tror jag föredrar 15400 (då jag för tillfället är insnöad på lite större klockor) men herregud vad båda klockorna är underbart snygga. Inte precis så att jag skulle tacka nej till en 15300 Extremt avundsjuk på dig masterkiller, verkligen!
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Den är ju nästan lika "blingig" som min Stålfisk! Riktigt snygg mennjag hoppas armbandet är tillverkat av junior annars får du fan skämmas! ;-)
 
Topp