SSL
Guld
Rofl, jag hänger mig hellre i pungen än att jag tar på något så vedervärdigt på armen.![]()
Bild om ett år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Rofl, jag hänger mig hellre i pungen än att jag tar på något så vedervärdigt på armen.![]()
anders Bagge i idol sportar appleklockan?
Hipstervarning!!!Själv är jag trött på och vara uppkopplad hela tiden, så jag har gått tillbaka till min gamla vattenskyddad Sony Ericsson, som man bara kan ringa, messa och ta foto med. Behöver koppla bort mediabruset och att inte vara uppkopplad med wifi och dylikt, stänger även av telefonen i mellanår, och ofta ljudlöst, kände mig hjärntrött, och mår bättre utan Wifi! Back to basic, tror jag på för stora delar av urbranschen, men vi kommer att se en större mångfald på olika klockor, än idag, också! Hej du nu kollar jag ner för i kväll, ha det gött alla på KS!
Schyffert är så jävla vidrig, vill aldrig se en bild på honom igen. #näthatHipstervarning!!!
![]()
Lagom onödigt inlägg. Snäppet mer onödigt än detta.Schyffert är så jävla vidrig, vill aldrig se en bild på honom igen. #näthat
blir kränkt av honom!Lagom onödigt inlägg. Snäppet mer onödigt än detta.
Ok. Fortfarande onödigt.blir kränkt av honom!
Han är värre än fejkrolex!!Ok. Fortfarande onödigt.
+1Schyffert är så jävla vidrig, vill aldrig se en bild på honom igen. #näthat
Lätt att sitta och säga att saker kostar 400kr i månaden när man rakar in såna pengar han gör+1
Verkligen vidrig
Han ska hålla sig till komik och inte ekonomi. När han försöker räkna blir det ändå bara komik av det för han är så pinsamt dålig.Lätt att sitta och säga att saker kostar 400kr i månaden när man rakar in såna pengar han görfråga valfri medelklassfamilj på bruksort om de vill offra 400 spänn från hushållskassan varje månad
Jaja nog med OT![]()
Kallar du där för att koppla ned? Färgskärm och joystick.@niclasnice det är nog lite hipster, har ett ny blå front som ligger och väntar på byte![]()
btw dessutom så innebar "hasch-taggen" näthat att inlägget innehöll spår av ironi fast ändå lite sanning fast med ironisk sarkastisk ton fast egentligen gillar jag honom inteLagom onödigt inlägg. Snäppet mer onödigt än detta.
Schyffert är så jävla vidrig, vill aldrig se en bild på honom igen. #näthat
blir kränkt av honom!
Han är värre än fejkrolex!!
Vad sägs om att nypa igen, alternativt gå OnT ?Lätt att sitta och säga att saker kostar 400kr i månaden när man rakar in såna pengar han görfråga valfri medelklassfamilj på bruksort om de vill offra 400 spänn från hushållskassan varje månad
Jaja nog med OT![]()
Skrev ju nog med OT på sista inläggetVad sägs om att nypa igen, alternativt gå OnT ?
JoberMan menar nog att du bör hålla dig till ämnet.Skrev ju nog med OT på sista inlägget![]()
...vilket var det jag också menade med "nog med OT"JoberMan menar nog att du bör hålla dig till ämnet.
Hur menar du med att förra årets modell inte kommer vara kompatibel med årets modell? Var försvinner kompabiliteten menar du?Blir som med mobiler som måste förnyas hela tiden,föra årets model blir ej kompatibel med årets modell.
Kul första veckan,sen hyll värmare.![]()