- Pris
- 1800
- Returpolicy
- Vi kommer överens
- Bilder Skickat
- Ja
Nu finns chansen att förvärva en riktig dykarklassiker – Citizen Aqualand JP2000-08E Promaster Diver. En modell som varit uppskattad av både entusiaster och professionella dykare i decennier, tack vare sin robusthet och unika funktionalitet.
Full set. Enkel låda, tag, originalkvitto från Ur&Penn (2024-08-07, 2 års garanti) och garantikort.
Klockan är i mycket fint skick med endast normala, mycket små bruksspår. Glaset är rent och tydligt, och alla funktioner fungerar som de ska.
Detta är modellen med den ikoniska djupmätaren på sidan av boetten – en detalj som verkligen ger klockan sin karaktär och gör den till något utöver det vanliga.
Specifikationer & egenskaper:
Pris: 1800kr
Affär: F2F i Stockholm/Norrort eller skickas väl paketerad mot förskottsbetalning efter betalning erhållits.
Fler band kan ingå vid smidig affär. Vid intresse kan fler bilder givetvis skickas.
Mer info hos Citizen:
citizenwatch.eu
Förbehåller mig rätten att dra tillbaka annonsen men givetvis ej under pågående köp.
Min GG tråd:
Stort tack till KS för annonsmöjligheten.
Full set. Enkel låda, tag, originalkvitto från Ur&Penn (2024-08-07, 2 års garanti) och garantikort.
Klockan är i mycket fint skick med endast normala, mycket små bruksspår. Glaset är rent och tydligt, och alla funktioner fungerar som de ska.
Detta är modellen med den ikoniska djupmätaren på sidan av boetten – en detalj som verkligen ger klockan sin karaktär och gör den till något utöver det vanliga.
Specifikationer & egenskaper:
- Quartzverk med hög precision
- Inbyggd djupmätare (Aqualand-funktion)
- Vridbar dykring
- Skruvad krona
- Vattentät för seriös användning
- Tydlig och lättläst tavla med bra lume
- Original gummiband
- En tool watch med historia
- Något som sticker ut från mängden
- En pålitlig följeslagare både till vardags och äventyr
Pris: 1800kr
Affär: F2F i Stockholm/Norrort eller skickas väl paketerad mot förskottsbetalning efter betalning erhållits.
Fler band kan ingå vid smidig affär. Vid intresse kan fler bilder givetvis skickas.
Mer info hos Citizen:
Male Rubber band (urethane) black ø 44mm JP2000-08E | Citizen Onlineshop
Official Shop - Visit the official Citizen Watch online shop. Discover a wide range of products now. Wide selection of Citizen watches available.
Förbehåller mig rätten att dra tillbaka annonsen men givetvis ej under pågående köp.
Min GG tråd:
Stort tack till KS för annonsmöjligheten.
Senast ändrad: