• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Aquaracer2

116334/5

Cartier
Friends Of KS
Dunderladd! Köpte nyss första rollen av Aqua, väldig trevlig och smidig att ha och göra med. Gör gärna fler affärer:cigar:
 

Öbo

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
@Aquaracer2 agerade mellanhand i en affär med en klocka som till slut hamnade hos mig.
Stort tack för hjälpen - jag instämmer i hyllningskören ovan!
 

SimonDarret

Breitling
A gentleman and a scholar. Köpte en klocka för 19' och det gick jättebra. Fick t.om. ett klockmagasin på köpet. Rekommenderas!
 

Canee

Cartier
2-Faktor
Mycket trevlig kommunikation och overshirten som levererades snabbt mer än motsvarade förväntningarna. Gör gärna fler affärer med denne herre!
 

parasec

Rolex
2-Faktor
Köpt av denne trevlige forummedlem. Smidig kommunikation, snabb affär och klockan var i utmärkt skick!
Skulle inte tveka att göra affärer igen. 100% Goodguy!
 
Senast ändrad:

Clark

Omega
2-Faktor
3 klockor inblandade samt pengar, krångligt att lösa i teorin men sjukt enkelt i praktiken när man har att göra med @Aquaracer2
Fick även med mig klockmagasin, kul tycker jag:)
 

JosephA

Omega
Sålt en klocka i 250 tkr klassen till @Aquaracer2, allt var bra. Väldigt seriös, smidig, bra kommunikation och bemötande. Gör gärna fler affärer i framtiden.
 

Epicure.watches

Panerai
2-Faktor
Köpt klocka av herrn. Allt gick snabbt, smidigt och utan konstigheter. Dessutom fick jag extra godis med paketet, som en glad överraskning. 110% GG som jag gärna gör fler affärer med!
 

dino

Omega
2-Faktor
Köpt en Tudor BB58 av @Aquaracer2 - smidig kommunikation med bra snack genom hela processen och allt var i sin ordning. Skulle definitivt rekommendera herrn alla dagar i veckan :)
 
Topp