Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag startade en tråd eftersom jag tycker att det kan var snyggt med armband och ville ha tips på vart de kan köpas.Jag bär armbandsur och icke krims krams,därför jag är här!
Om du är intresserad av pärlarmband då kom du till fel forum!
Vet inte om jag drabbats av lätt Alzheimers men jag kommer inte på något annat ord för det jag letar efter än armband och det är helt hopplöst att söka efter på KS.
Jag tänker på de fina armband jag ser att folk här kompletterar sina klockor med. De ser ut att vara i trä, metall, glas, plast osv.
Finns det någon bra nätbutik som säljer såna?
Exempel från en tråd:
Gör egna!Tips på billigare alternativ för oss som hellre sparar pengar till klockor?
Kan inte tala för helmetallarmband, men om du kikar på min profilbild så ser du ett armband med mässingsankare som jag alltid bär tillsammans med min Certina. Den har fått mer märken på länken från desk dives än på boetten från armbandet. Bara man undviker armband med skarpa kanter så borde det inte vara nån fara.Hur är det med armband som innehåller metall, sliter de mycket på klockan?
Vi DSSD-ägare måste hålla ihopHaha kul att se sin egen arm helt plötsligt... Armbandet med dödskallarna är från London-baserade North Skulls som gör sjukt många snygga armband. Det andra är från NK, minns inte vilket märke.
Jag har inte haft armbandet så länge men än så länge verkar det inte slita nämnvärt på klockan. Men det är ju alltid en risk med metall mot metall. Jag gillar dock looken så tar den chansen helt enkelt.
Är det Panduro som gäller eller finns det andra butiker som säljer material?Gör egna!
Panduro har en del kul, annars handlar jag en del på www.slojd-detaljer.se. Dom har fysiska butiker också, bland annat bakom Åhléns i Stockholm. Sen gör jag lite armband (och annat) av gamla läderjackor.Är det Panduro som gäller eller finns det andra butiker som säljer material?
Hen kan hoppa på mig men lämna katten ifred!Jag startade en tråd eftersom jag tycker att det kan var snyggt med armband och ville ha tips på vart de kan köpas.
Nästa gång föreslår jag att du tar ett par djupa andetag, klappar din fina katt och surfar vidare till en annan tråd
Var förbi Panduro idag men insåg att mitt tålamod inte kommer att räcka. Jag får köpa färdiga av någon som kanPanduro har en del kul, annars handlar jag en del på www.slojd-detaljer.se. Dom har fysiska butiker också, bland annat bakom Åhléns i Stockholm. Sen gör jag lite armband (och annat) av gamla läderjackor.
Beställde ett Kungsörn för 199:- ink frakt och det tog två dagar innan det låg i brevlådan. Känns väldigt prisvärtDessa är billiga och ser rätt fina ut. Har dock inte testat själv.
http://stilkompaniet.se/
Ja men jävulskt oprisvärda och dyra, samt att med stor sannolikhet tillkommer 25% moms...Dom här ser lite coola ut, funderar själv på att köpa.
https://www.stinghd.com/category?style=pythonhd
https://www.stinghd.com/category?style=stinghd
Det är bara för mycket om du tycker det själv.En fet guldlänk har jag funderat på! På motsatt sida. Är det för mycket?
tackDet är bara för mycket om du tycker det själv.
Jag har inte mycket till övers för stilpoliser.
Ingen normal metall eller vanliga pärlor i sten borde väl kunna repa en keramisk boett?Även jag är svag för OG. Brukar sääällan ha armband på samma arm som klockan, men det keramisk boett kanske det händer lite oftare.
Ser nu att jag skrev lite fel. Menade såklart att det kanske blir fler armband bredvid klockan med en keramisk boett.Ingen normal metall eller vanliga pärlor i sten borde väl kunna repa en keramisk boett?
Handlar väl en del om var och när, vilka miljöer och vilket umgänge. Men i slutändan handlar det om vad du känner sig bekväm i.En fet guldlänk har jag funderat på! På motsatt sida. Är det för mycket?
Absolut inte! Beror sedan självklart på hur man känner och passar i det...En fet guldlänk har jag funderat på! På motsatt sida. Är det för mycket?
OP gör sjukt trevliga grejer! Jag har deras Mantribute pendant i mässing.
En av mina favoriter är OP Jewellery. Den stora ringen är också därifrån
Håller helt med! Härnäst ska det också införskaffas ett halsbandOP gör sjukt trevliga grejer! Jag har deras Mantribute pendant i mässing.