- Pris
- 4500kr
- Returpolicy
- Nej då klockan är ny
- Bilder Skickat
- Ja
Till salu en helt ny Armida A12 med antracit grå urtavla i sunburst utförande och svart vridring som är en mycket bra homage på Seikos SLA017, slutsåld på mindre än 24h hos tillverkaren.
Säljer av då jag vid köp hade svårt att bestämma mig mellan denna och den med blå urtavla och vridring, hade gärna behållt båda men har svårt att motivera ekonomiskt två identiska klockor med undantag för färg och har nu bestämt mig för att behålla den blåa.
Bärs extremt bra med dimensioner mycket nära originalet och mäter endast 38mm över boett och vridring, 48mm L2L, 20mm mellan luggarna och 13,8mm hög inkluderat det 3mm tjocka vintage inspirerade safirglaset som är antireflex behandlat på undersidan. Drivs av Seikos pålitliga NH35 urverk med 24 juveler och 40h gångreserv.
Kommer med full kit levererat i Armidas Tub-box med all skyddsplast fortfarande intakt och innehåller förutom klockan som är monterad på en stållänk med dykförlänging också ett vaniljdoftande naturgummiband med signerat spänne, extra bars och garantikort med gällande garanti t.o.m. 05 Maj 2019.
Pris: 4500kr
Retur: Ingen retur då klockan är ny
Finns i Stockholm för F2F eller frakt.
OBS!! De 7 första bilderna är på klockan till salu men då den fortfarande har all skyddsplast kvar har jag även bifogat lånade bilder eller bilder på min blåa version för att få en bättre aning.
SPECS:
- 316l stainless steel case
- Grey sunbrush dial with raised indices
- All silver hands
- C3 lumed bezel dot, hour markers and hands
- 38 mm case diameter
- 38 mm bezel diameter
- Lug to lug 48 mm
- Lug distance 20 mm
- Height 13.8mm
- Sapphire crystal 3mm domed like a vintage plexi crystal
- Anti reflective coating on the inside crystal
- 20mm bracelet and rubber strap
- Waterproof to 300m/990 feet
- Screwed and signed crown 7mm
- 1 Year International Warranty
Säljer av då jag vid köp hade svårt att bestämma mig mellan denna och den med blå urtavla och vridring, hade gärna behållt båda men har svårt att motivera ekonomiskt två identiska klockor med undantag för färg och har nu bestämt mig för att behålla den blåa.
Bärs extremt bra med dimensioner mycket nära originalet och mäter endast 38mm över boett och vridring, 48mm L2L, 20mm mellan luggarna och 13,8mm hög inkluderat det 3mm tjocka vintage inspirerade safirglaset som är antireflex behandlat på undersidan. Drivs av Seikos pålitliga NH35 urverk med 24 juveler och 40h gångreserv.
Kommer med full kit levererat i Armidas Tub-box med all skyddsplast fortfarande intakt och innehåller förutom klockan som är monterad på en stållänk med dykförlänging också ett vaniljdoftande naturgummiband med signerat spänne, extra bars och garantikort med gällande garanti t.o.m. 05 Maj 2019.
Pris: 4500kr
Retur: Ingen retur då klockan är ny
Finns i Stockholm för F2F eller frakt.
OBS!! De 7 första bilderna är på klockan till salu men då den fortfarande har all skyddsplast kvar har jag även bifogat lånade bilder eller bilder på min blåa version för att få en bättre aning.
SPECS:
- 316l stainless steel case
- Grey sunbrush dial with raised indices
- All silver hands
- C3 lumed bezel dot, hour markers and hands
- 38 mm case diameter
- 38 mm bezel diameter
- Lug to lug 48 mm
- Lug distance 20 mm
- Height 13.8mm
- Sapphire crystal 3mm domed like a vintage plexi crystal
- Anti reflective coating on the inside crystal